بمب در آستانه انفجار: ایکاردی با پی.اس.جی امضا کرد؟

بمب در آستانه انفجار: ایکاردی با پی.اس.جی امضا کرد؟

سایت رسمی فوتبالی- گزارشهای متعددی در رسانه های ورزشی منتشر شده که حکایت از آن دارد که مائورو ایکاردی روند انتقالش به باشگاه پاری سن ژرمن را نهایی کرده و با قراردادی قرضی به این تیم منتقل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، گویا او در ابتدا برای موافقت با انتقال قرضی اش به پی.اس.جی، مجبور به تمدید قراردادش با اینترمیلان شده است. البته در قرارداد او با باشگاه پاریسی، شرایطی برای آنکه تیم پاریسی بتواند در پایان مهلت قرارداد قرضی او را به خدمت بگیرد، درج شده است.

طبق گزارش منتشره در فوتبال ایتالیا، ایکاردی در ابتدا قراردادش را با اینتر میلان تا سال 2022 به تمدید رسانده وپس از آن بود که سران اینتر با انتقال قرضی او به پی.اس.جی موافقت کردند. قرارداد قبلی ایکاردی با اینتر تا ژوئن سال 2021 اعتبار داشت و سران این باشگاه نگران آن بودند تا ایکاردی را به عنوان بازیکن آزاد و بدون آنکه پولی از جدایی اش دریافت کنند، از دست بدهند. گویا او بعد از تمدید قراردادش با اینتر، با هواپیمایی شخصی همراه با همسرش واندا نارا از میلان عازم پاریس شده است.

طبق گزارشها، ایکاردی تستهای پزشکی اش را در بیمارستان آمریکایی در Neuilly پشت سرگذاشته و در همان زمان، همسرش واندا نارا که مدیربرنامه های ایکاردی هم هست، به دفتر باشگاه پاری سن ژرمن رفته تا برسرجزئیات با مقامات باشگاه به توافق برسد. گزارشهای مختلفی دراین رابطه منتشر شده ولی اسکای ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که قرارداد قرضی ایکاردی با پی.اس.جی به ارزش 5 میلیون یورو  خواهد بود و درصورتی که سران پی.اس.جی بخواهند می توانند در پایان فصل با پرداخت 65 میلیون یورو به اینتر، ایکاردی را به خدمت بگیرند و دستمزد سالانه او درتیم پاریسی سالانه 7.5 میلیون یورو خواهد بود.

اسپورت ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که اگرچه این انتقال قرضی به صورت مجانی انجام شده، اما پاری سن ژرمن دستمزد 7.5 میلیون یورویی به ایکاردی پرداخت خواهد کرد و درپایان فصل می تواند با پرداخت 70 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد.

ایکاردی 26 ساله محصول آکادمی بارسلوناست  و در ژانویه سال 2011 به سمپدوریا پیوست و در تابستان 2013 سران اینتر با پرداخت 13 میلیون یورو او را به خدمت گرفتند. او نمایش فوق العاده ای در رقابتهای سری آ داشته و در 219 بازی به 121 گل رسیده ولی در ماه های اخیر حسابی با سران اینترمیلان به اختلاف خورده و گمانه زنی های زیادی درمورد احتمال جدایی اش از اینتر در ماه های اخیر به گوش می رسید و حالا به نظر می رسد که این اتفاق در نهایت رخ داده است. 

6363