تاریخ‌سازی دوباره؛ رونالدو برای دهمین بار بازیکن سال پرتغال شد

تاریخ‌سازی دوباره؛ رونالدو برای دهمین بار بازیکن سال پرتغال شد

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو موفق شد برای دهمین بار عنوان بازیکن سال پرتغال را از آن خود کند و رکورد جدیدی در کارنامه خود به ثبت برساند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره 34 ساله یوونتوس در کنار بازیکنانی چون ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید، برناردو سیلوا از منچسترسیتی، روبن نوز از ولوز و برونو فرناندز از اسپرتینگ نامزد دریافت این جایزه بود. حالا رونالدو موفق شده برای دهمین بار این جایزه را از آن خود کند. در این لیست لوییس فیگو با شش بار پیروزی در کسب این جایزه در رتبه دوم قرار دارد. این بازیکن از سال 2007 در بین نامزدهای این جایزه حضور داشته و اولین بار در همین سال موفق به کسب آن شد. او تنها دو فصل در کسب این جایزه موفق نبود، سیمائو در سال 2010 و پپه در سال 2014 توانستند بر رونالدو غلبه کرده و بازیکن سال پرتغال شوند. او برای دریافت این جایزه روز دوشنبه به کشور خود بازگشت تا در جشنی به همین مناسبت در لیسبون شرکت کند. او در همین شهر فوتبال خود را آغاز کرد و در سخترانی خود از اسپرتینگ نیز سپاسگزاری کرد.

رونالدو پس از دریافت این جایزه گفت: " دنیا خیلی سریع می گذرد. همه چیز با حضور شبکه های اجتماعی و رسانه ها خیلی سخت شده است. از نظر شخصی سال بسیار پیچیده ای داشم. هرگز اجازه ندهید کسی شما را پایین بکشد. کاری جز این از دستم بر نمی آید که بگویم اسپرتینگ نیز شایسته دریافت جایزه بود. امیدوارم دفعه بعد این اتفاق رخ دهد. " 

1070