شزنی: بهترین دروازه بان جهانم؛ چون بوفون را نیمکت نشین کرده ام

شزنی: بهترین دروازه بان جهانم؛ چون بوفون را نیمکت نشین کرده ام

سایت رسمی فوتبالی- الیسون، ترشتگن، اوبلاک و.. قطعا جزو بهترین دروازه بانان دنیا هستند و اکثر کارشناسان فوتبالی، کسی وویچیخ شزنی را در بین برترین دروازه بانان دنیای فوتبال نمی بیند . اما حالا او  در صحبتهایی دراین باره شوخی کرده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش شزنی در صحبتهایی گفته بود که زمانی که در باشگاه رم حضور داشت، الیسون بهترین بازیکن دنیا را نیمکت نشین کرده بود. حالا اودر یوونتوس با شرایط مشابهی مواجه شده است. شزنی در گفتگو با یکی از رسانه های لهستانی گفت:« الان در یوونتوس، بازیکن ذخیره من، یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ است. نتیجه گیری این بحث این است که احتمالا من بهترین دروازه بان دنیا و تاریخ هستم.»

او فراتر از این شوخی ها گفت:« امسال، در حال یادگیری مسائل زیادی از بوفون هستم و این تجربه ای بی نظیر است. این روند خیلی خوبی برای یوونتوس و برای من است. فرصت تمرین کردن درکنار بوفون، صحبت کردن با او و تماشای تمریناتش و رد و بدل کردن ایده های فوتبالی مان ، فوق العاده است. باید خیلی احمق باشم که از این شرایط بهره نبرم.»

این دروازه بان لهستانی درمورد آینده اش در دنیای فوتبال گفت:« با وجود بازگشت بوفون،فقط به حضور در رختکن یووه فکر می کنم. واقعا خوشحالم. دو سال پیش زمانی که به یوونتوس پیوستم، می دانستم که یک سال بازیکن ذخیره بوفون هستم. الان او بازگشته و از جایگاه و شرایطش مطلع است. ارتباط ما با هم فوق العاده است.»

6363