مارادونا سرمربی خیمناستیا و روانه شدن سیل اسپانسرها به سمت باشگاه

مارادونا سرمربی خیمناستیا و روانه شدن سیل اسپانسرها به سمت باشگاه

سایت رسمی فوتبالی- این روزها در شهر لاپلاتای آرژانتین مذاکرات فشرده ای در جریان بود: بعد از چندین روز رفت و آمد، آنچه دور از ذهن به نظر می رسید به حقیقت پیوست و همه چیز درمورد دیگو آرماندو مارادونا اسطوره جنجالی دنیای فوتبال بود. دیگو مارادونا بعد از مدتی دوری از دنیای مربیگری مجددا به این دنیا بازخواهد گشت و چالش جدیدی را پیش رو خواهد داشت: نجات دادن خیمناسیا از خطر سقوط

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی ایندیو اورتیز از نیمکت مربیگری خیمناستیا از به دلیل نتایج ضعیفی که با این تیم کسب کرده بود، مدیران این باشگاه او را از سمتش برکنار کردند. پس از آن به سراغ چند گزینه دیگر رفتند و بعد از شنیدن پاسخ منفی از چند سرمربی، با دیگو مارادونا تماس گرفتند؛ دیگو مارادونا بلافاصله به پیشنهاد گابریل پلگرینو، رئیس باشگاه خیمناستیا پاسخ مثبت داد. بالاخره و بعد از برگزاری چند جلسه و انجام مذاکره با مارادونا و پس از مشورتهای پزشکی با پزشکان دن دیگو، حالا باید منتظر اعلام رسمی انتصاب مارادونا به سمت سرمربیگری خیمناستیا باشیم.

این درحالی است که مارادونا تا چند ماه پیش هدایت تیم لوس دورادوس مکزیک را برعهده داشت ولی به دلیل مسائل سلامت تصمیم گرفت تا از این تیم جدا شود وپس از آن زانویش را به تیغ جراحان سپرد. حالا او بعد از مشورت گرفتن با پزشکانی که زانویش را جراحی کردند، به پیشنهاد مدیران خیمناستیا پاسخ مثبت داد تا دوباره به دنیای مربیگری بازگردد. 

مارادونا به صورت رسمی به عنوان سرمربی خیمناستیا اعلام شد. حالا شهر لاپلاتا دوباره درکانون توجهات همگان قرار گرفته و اسپانسرهای زیادی به سراغ خیمناستیا رفته اند تا درصورت انتصاب مارادونا به عنوان سرمربی این تیم، با این باشگاه قرارداد اسپانسرینگ ببندند.

 6363