پائولینیو: هواداران بارسا خاطرات خوبی از من دارند

پائولینیو:  هواداران بارسا خاطرات خوبی از من دارند

سایت رسمی فوتبالی- پائولینیو ستاره برزیلی دنیای فوتبال کمتر از یک فصل برای بارسلونا به میدان رفت و با وجودی که انتقادات زیادی از خرید او  به گوش می رسید، او در نهایت توانست عملکرد نسبتا قابل قبولی را درتیم کاتالان به اجرا بگذارد.

به گزارش فوتبالی، یک سال بعد از جدایی پائولینیو از بارسلونا و پیوستنش به گوانگژوی چین، او اعلام کرده که هرگز دوران حضورش در بارسا را فراموش نخواهد کرد. پائولثینیو در گفتگو با آ.اس گفت:« من تمام توانم را در بارسلونا به کار گرفتم و خوشحالم که عضوی از تاریخ باشگاهی به این بزرگی بودم. فکر می کنم که هواداران بارسلونا هم خاطرات خوبی از من دارند.»

پائولینیو درعین حال اعلام کرد که به رغم تفاوت ساعت میان چین و اسپانیا، او سعی می کند تا همیشه بازیهای بارسا را دنبال کند:« هرزمان که بتوانم بازیهای بارسلونا را تماشا می کنم. تا پایان عمرم بارسلونا را به یاد خواهم داشت؛ چون برای من تجربه بی نظیری بود.»

این بازیکن برزیلی با به یاد آوردن باخت تلخ مقابل رم که منجر به حذف بارسلونا از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شد ، اعلام کرد که در مجموع از عملکردش در طول فصل حضورش در بارسلونا راضی بوده:« ما دو جام فتح کردیم. به لطف خدا، این فرصت برایمان فراهم شد تا در دو تورنمنت به قهرمانی برسیم و مردم جامها را به یاد خواهند داشت. باخت و حذف مقابل رم لحظات خیلی سختی بود ولی ما در نهایت آن فصل را با فتح دو جام به پایان بردیم. مثل تمام تیمهای دیگر، ما هم لحظات خوب و بدی داشتیم ولی نتیجه نهایی مثبت و خوب بود.»

6363