پاری سن ژرمن 3 – رئال مادرید صفر: شکست سنگین سفیدپوشان در شبی که وار یارشان نبود

پاری سن ژرمن 3 – رئال مادرید صفر: شکست سنگین سفیدپوشان در شبی که وار یارشان نبود

سایت رسمی فوتبالی - پاری سن ژرمن توانست در دیداری جذاب،رئال مادریدرا با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

هر سه مهاجم اصلی پاری سن ژرمن به دلیل محرومیت و مصدومیت غایب بودند، اما آنخل دی‌ماریا در غیاب نیمار، کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی درخشید و مقابل تیم سابقش دو گل زد.

رئال مادرید با آن که ادن هازارد، کریم بنزما و گرت بیل را داشت، اما در حملات آشفته بود و تا دقیقه 33 هم دو گل دریافت کرد. پاری سن ژرمن بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه اول مسابقه بود که پابلو سارابیا اعتقاد داشت توپ به دست ادر میلیتائو برخورد کرده و داور باید اعلام پنالتی کند، ولی آنتونی تیلور، داور مسابقه چنین نظری نداشت.

پی‌اس‌جی در دقیقه 14 به گل رسید. مائورو ایکاردی که برای اولین بار در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته بود با خوان برنات همکاری کرد و توپ در نهایت به دی‌ماریا رسید و او آن را از سمت تیر نزدیک‌تر وارد دروازه تیبو کورتوا کرد.

هازارد و بیل در ادامه ضربات خوبی به سمت دروازه حریف زدند، اما پی‌اس‌جی توانست با پاس ادریسا گوئیه به دی‌ماریا و شوت عالی او از پشت محوطه جریمه، به گل دوم هم برسد.

بیل دو دقیقه بعد توپ را به شکلی زیبا وارد دروازه کیلور ناواس کرد، اما بازبینی ویدیویی نشان داد که او توپ را با دست کنترل کرده و مقابل پایش انداخته است.

دی‌ماریا در یک صحنه فرصتی عالی پیدا کرد ولی ضربه چیپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

کریم بنزما هم یک گل زد که به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد. مادرید در دقیقه 91 گل سوم را هم دریافت کرد. توماس مونیه و خوان برنات، مدافعان کناری پی‌اس‌جی با هم همکاری کردند و مونیه با یک شوت، دروازه کورتوا را برای سومین بار باز کرد.

8444