زیدان: از شایعه مورینیو ناراحت نمی‌شوم

زیدان: از شایعه مورینیو ناراحت نمی‌شوم

سایت رسمی فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در حالی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سویا شرکت کرد که محور سوالات در مورد بحث اخراج وی از رئال مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، زیدان به شایعات در مورد اخراج شدن خود واکنش نشان داد و گفت: اگر می خواستم روزنامه ها را بخوانم، الان این جا نبودم. بسیار آرامش دارم. یاد گرفتم که  هرگز ناامید نشوم و تا آخرین لحظه به تلاش ادامه می دهم. به رفتن فکر نمی کنم. فقط به بردن در بازی فردا فکر می کنم. شما در این جا هستید تا صحبت کنید و خوب هم صحبت می کنید. مشکلات بیرونی تحت کنترل ما نیست. از شایعه استخدام مورینیو ناراحت نمی شوم. دلیلی ندارد که بگویم این چیزها را می خوانم یا نه. یک بازی را باختیم و باید شرایط را عوض کنیم.در ماه مارس تصمیم گرفتم برگردم چرا که حس می کردم نیروی پروژه ای جدید را داشتم. حالا در این جا هستم و به تلاش ادامه می دهم. باید متحد باشیم تا به اهداف برسیم. باشگاه هیچ انتقادی از من نداشت بلکه برعکس، کاملا به من نیرو دادند. اگر این گونه نبود، ترجیح می دادم که جدا شوم."

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از بازگشت به رئال مادرید پشیمان است یا نه، هم صحبت کرد: گفتن این نکته در شرایط مشکل آسان تر است. من تصمیم گرفتم که به این جا برگردم چرا که این پروژه ای جدید است. شرایط مشکلی داریم و تلاشم را می کنم. وقتی می بریم برای همه شرایط آسان تر می شود. باید متحد باشیم."

زیزو در مورد بازی فردا میان رئال مادرید و سویا بیان کرد:فردا مقابل صدرنشین بازی داریم و باید برنده شویم. هیچ نکته دیگری وجود ندارد. حضور در رئال مشکل است. دو بازی مشکل را داشته ایم. اولی در پاریس خوب بود و حالا یک بازی دیگر داریم.