عابدینی: هدایتی با پول مردم برای مردم عروسی می‌گرفت

عابدینی: هدایتی با پول مردم برای مردم عروسی می‌گرفت

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم مصاحبه ایران‌ورزشی با امیر عابدینی را برایتان انتخاب کردیم:

*  این دلیل نمی‌شود که چون انصاری‌فرد یک روز بازیکن و شاگرد پروین بوده، هیچ‌وقت پستی بالاتر از او برعهده نگیرد. نظر پروین این است که درویش تجربه دارد، 30 سال در تربیت‌بدنی بوده و در مدیریت توانمند است. اگر بخواهیم درویش را بررسی کنیم، باید به حدود 30 تا 35 سال قبل برگردیم. او همیشه پرسپولیسی بوده و یار غار پروین محسوب می‌شود. زمانی که قرار بود من به پرسپولیس بیایم ایشان و پروین آمدند و در جلسه‌ای مرا راضی به بازگشت کردند. به اعتقاد من اما انتخاب انصاری‌فرد اشتباه نبوده و کاملاً مورد تأیید است. بنابراین باید منیت را کنار بگذاریم و انصاری‌فرد را تخریب نکنیم. صداقت داشته باشیم و اگر هم نظرمان انتخاب او نبوده، کمکش کنیم و زمین و زمان را به هم نبافیم. 

* شما از زمان آقای رحیمی، دکتر طاهری و گرشاسبی پرسپولیس و وضعیتش را آنالیز کنید. گرشاسبی استقلالی دوآتشه بود اما نان پرسپولیس اینگونه است که نمک‌گیر می‌کند. در این دوره‌های مختلف، کدام‌یک راضی‌کننده بود؟ وقتی یک مدیر در شرایطی می‌آید که همه چیز آماده موفقیت است، آیا باید نتایج را به حساب او بنویسیم؟ الان اما می‌توانید نتایج این فصل را به نام انصاری‌فرد بنویسید چون تقریباً از ابتدای فصل آمده و روی صندلی مدیرعاملی نشسته. 

* خیلی‌ها را که فکر می‌کردیم پول‌شان از عرق جبین است و آنها هیچ خلافی مرتکب نشده‌اند را گرفتند. زنوزی را یک بار سراغش رفته‌ و وضعیتش را بررسی کرده‌اند. درست است که او وام گرفته اما شغل ایجاد کرده و شرایطش طوری نبوده که به زندان برود و فاتحه‌اش را بخوانیم. من دیدم که مسئولان با کسی تعارف ندارند، بنابراین اگر زنوزی مشکلی داشت با او اینگونه رفتار نمی‌کردند و اجازه فعالیت به او نمی‌دادند. با هر کسی که از خط قرمزها رد شده برخورد کرده‌اند. زنوزی اما اشتغال ایجاد کرده و خدا پدرش را هم بیامرزد. به همین دلیل زیاد به پر و پای او نپیچیده‌اند. 

*  حتماً زنوزی مشکلی نداشته که حرفی نزده‌اند یا گستره اقتصادی‌اش قوی بوده که می‌ترسند بگویند از کجا آورده و چگونه به این نقطه رسیده. 

* آقای هدایتی کسی بود که با پول مردم برای مردم عروسی می‌گرفت که این خیلی بد است. پول مردم در جیب هدایتی بود، آن وقت می‌آمد و با همان پول برای خودش فالوئر و محبوبیت می‌خرید. هوادار مظلوم هم فکر می‌کرد هدایتی از آسمان هفتم به زمین آمده. او آیه و حدیث هم می‌خواند تا هوادار فکر کند ناجی است و برای نجات پرسپولیس آمده. 

1984