بوردو0- 1 پاری سن ژرمن؛ گل سه امتیازی نیمار برای پاریسی ها

بوردو0- 1 پاری سن ژرمن؛ گل سه امتیازی نیمار برای پاریسی ها

سایت رسمی فوتبالی- پاری سن ژرمن موفق شد در خانه بوردو با تک گل نیمار به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، نیمار که پیش از در دو دیدار مقابل استراسبورگ و لیون، دو گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رسانده بود، امشب هم با زدن تک گل پاریسی ها، سه امتیاز بازی را نصیب این تیم کرد. این بازی در هفته هشتم رقابتهای لیگ یک برگزار شد.

پاریسی ها دراین بازی به برد احتیاج زیادی داشتند تا نمایش ضعیف اخیرشان در مصاف با رنس را به دست فراموشی بسپارند. امباپه و ایکاردی این بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کردند و توخل تیمش را با سیستم 3-3-4 به زمین فرستاد. نیمه اول این بازی با تسلط کامل پاریسی ها بر زمین به پایان رسید. بوردو هم حسابی محافظه کارانه کار می کرد و همین باعث شد تا گلی را در نیمه اول شاهد نباشیم.

فشارهای پی در پی پاری سن ژرمن باعث شد تا تیم میزبان تدریجا به دردسر بیفتد و درعرصه دفاع و محله به مشکل برخورد. نیمار در این بازی در پست بازیکن 9 کاذب کار می کردو برای همکاری با بازیکنان میانی خیلی عقب تر می آمد. 

چندین حمله از سر ترس پاری سن ژرمن در نیمه اول نتیجه ای در پی نداشت و البته سارابیا گلی را در نیمه اول به ثمر رساند که آفساید اعلام شد.

توخل امباپه را در دقیقه 60 بازی به جای سارابیا به زمین فرستاد و ورود او به زمین باعث افزایش سرعت تیم پاریسی شد. تنها 2 دقیقه بعد، امباپه موقعیت خیلی خطرناکی را خلق کرد که البته منجر به گل نشد.

در دقیقه 70 بود که روی فرار کیلیان امباپه از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، نیمار با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد. پاری سن ژرمن با این پیروزی 18 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول لیگ 1 را تثبیت کرد. نکته جالب توجه اینجاست که پاری سن ژرمن در3 تا از 4 دیدار اخیرش با حداقل فاصله مقابل حریفان به پیروزی رسیده و تنها گل تیم پاریسی دراین بازیها را نیمار به ثمر رسانده.

 6363