مدیر ورزشی دورتموند: مشخص است که سانچو در تیم ما نمی‌ماند

مدیر ورزشی دورتموند: مشخص است که سانچو در تیم ما نمی‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی بورسیا دورتمند معتقد است که جیدون سانچو، ستاره انگلیسی، قطعا برای 5 سال آینده در این تیم به کار خود ادامه نخواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، سانچو پس از جدایی از منچسترسیتی در سال 2017 و پیوستن به دورتموند عملکرد بسیار خوبی در لیگ آلمان داشته و توانست در 64 بازی 18 گل و 29 پاس گل در کارنامه خود به ثبت برساند. گرت ساوت گیت این بازیکن 19 ساله را به تیم ملی انگلیس دعوت کرد و او تا به حال در 8 بازی برای سه شیرها به میدان رفته است. او در میان مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی نیز قرار گرفت و پیشنهاداتی برای جذب او ارائه شد. به نظر می رسد که جدی ترین مشتری این بازیکن منچستریونایتد است که صراحتا از علاقه خود به جذب او صحبت کرده است. 

مایکل زورک در گفتگو با نشریه آلمانی کیکر درباره آینده ستاره تیم خود اظهار داشت: " هیچ تصمیمی گرفته نشده است. اما نیاز نیست پیشگو باشید تا بدانید که او در 5 سال آینده به کار خود در دورتموند ادامه نخواهد داد. او پیشرفت بسیار خوبی در دورتموند داشت. من شک دارم که چنین اتفاقی می توانست در تیم های انگلیسی نیز رخ دهد. ما خیلی زود به بازیکنان اطمینان می کنیم و از این که به آنها بازی بدهیم، نمی ترسیم. او به خوبی این را می داند. او یک فوتبالیست بالقوه است و همیشه همین طور بوده اما گاهی مرزهای جدیدی برای خود تعیین می کند. او اگر ناراضی باشد، عقب نشینی نیم کند. همیشه می خواهد فوتبالی موفق و زیبا ارائه کند. این تنها انگیزه اوست. "

1070