مدیر رئال مادرید به کورتوا طعنه زد؟: آرئولا ما را نجات داد

مدیر رئال مادرید به کورتوا طعنه زد؟: آرئولا ما را نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیو بوتراگنیو مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل کلوب بروژ در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از آرئولا دروازه بان فرانسوی تیمش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، اقای بوتراگنیو دراین رابطه گفت:« ما بازی را به نحو دیگری آغاز کردیم ولی خیلی شجاعانه کار کردیم.» این گزیده ای از صحبتهای بوتراگنیو است:

*طعم تلخ تساوی: اصلا انتظار این بازی و این نتیجه را نداشتیم. ما بازی را به بدترین نحو ممکن شروع کردیم ولی رئال مجموعا شجاع ظاهر شد. مالکیت زیادی برتوپ و میدان داشتیم و موقعیتهای زیادی خلق کردیم. اما دقیقا قبل از اتمام نیمه اول، در پی یک تصادف، آنها گل ارزشمندی را زدند. در نیمه دوم بهترین لحظاتمان در این بازی را پشت سرگذاشتیم. گل اول را زدیم و بازی 2-1 شد و آنها توپهای بیشتری را از دست دادند. در 20 دقیقه اول بازی در نیمه دوم در محوطه جریمه حریف بازی کردیم و درنهایت توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. هرچند که سه امتیاز بازی را می خواستیم. از این بابت خوشحال نیستیم.

*انسجام دفاعی:  تیم حریف بازیکنان سریع زیادی در خط حمله دارند و از فضاهای خالی بهترین بهره را بردند و به ما آُسیب زدند. ما با هم می بریم و با هم می بازیم

*تعویضهای بین دو نیمه: ما مجبور شدیم که کورتوا را به خاطر دل درد تعویض کنیم و ناچو هم در زانویش احساس درد می کرد. همین جریان بازی تیممان در نیمه دوم را تحت تاثیر قرار داد.

*آرئولا: وقتی بازی 2-0 بود، ارئولا در یک صحنه تک به تک تیم را نجات داد. صحنه واقعا پرسرعتی بود و او واقعا خوب کار کرد

*بازی با گالاتاسرای: چهار بازی باقی مانده سرنوشت ساز هستند. باید در بازی با گالاتاسرای تحت هرشرایطی به پیروزی برسیم.

  

6363