بدترین شروع رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

بدترین شروع رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- تا پیش از این در طول تاریخ سابقه نداشته که رئال مادریددر دو بازی اولش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در کسب برد ناکام مانده باشد. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، رئالی ها در سالهای اخیر همواره تیم موفقی، دست کم درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نشان داده بودند و در سالهای اخیر چندین قهرمانی متوالی دراین رقابتها کسب کرده بودند. اما امسال اوضاع در لیگ قهرمانان اروپا بر وفق مرادشان پیش نمی رود؛ بلکه بالعکس، رئال مادریددر رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا ضعیف ترین شروعش در تاریخ این رقابتها را رقم زده است.

شاگردان زیدان در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان  اروپا با نتیجه 0-3 مقابل پاری سن ژرمن تحقیر شدند و در بازی امشبشان در دور دوم پس از آنکه 0-2 از کلوب بروژ عقب افتاده بودند، نهایتا این بازی را با تساوی 2-2 به پایان بردند. بدین ترتیب رئالی ها در دو بازی ابتدایی شان درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کار را با یک باخت و یک تساوی به اتمام رساندند . تا پیش از این سابقه نداشته که رئالی ها در دو بازی ابتدایی شان دردور گروهی لیگ قهرمانان اروپا (از فصل 3-1992 که با ساختاری جدید دنبال شد)، در کسب برد ناکام مانده باشند .

از فصل 7-2006 هرگز سابقه نداشته که رئالی ها توانسته باشند اختلاف دو گل را در یکی از بازیهایشان در لیگ قهرمانان اروپاجبران کنند و این اتفاقی بود که در دسامبر سال 2006 برای آخرین بار در بازی با دینامو کیف رخ داده بود.

بازی بعدی رئالی هادرلیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای خواهد بودو این تیم ترکیه ای در روز 22 اکتبر میزبان زیدان و شاگردانش است.

6363