ماتراتزی: بارسلونا مانند قبل برای حریفان ترسناک نیست

ماتراتزی: بارسلونا مانند قبل برای حریفان ترسناک نیست

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو ماتراتزی، اسطوره باشگاه اینتر، معتقد است که دلیلی برای ترسیدن این تیم از بارسلونا در آستانه بازی برابر این تیم در لیگ قهرمانان وجود ندارد. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم اینتر و بارسلونا امشب باید در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر بروند. بارسایی ها در هفته های اخیر شرایط چندان خوبی نداشته اند اما بازگشت لیونل مسی به ترکیب می تواند به آنها کمک کند. از سوی دیگر اینتر نیز با حضور آنتونیو کونته روی نیمکت خود موفق شده به رکورد 100 درصد پیروزی در سری آ تا به این جای فصل دست پیدا کند و تصمیم دارد درخشش خود را در لیگ قهرمانان نیز ادامه دهد. ماتراتزی یکی از اعضای تیمی بود که در راه قهرمانی اروپا در فصل 10 - 2009 موفق به شکست بارسلونا شد. او درباره بازی امشب گفت: " بارسلونا همیشه قدرتمند است اما آنها مانند سابق برای حریفان خود ترسناک نیستند. آنها تیمی که در سال 2010 بودند، نیستند و هرگز دیگر به آن روزها برنمی گردند. حالا آنها سه یا چهار بازیکن خیلی خوب در زمین دارند اما در آن 10 بازیکن خیلی خوب و یک بازیکن فضایی به نام لیونل مسی داشتند. "

او در پاسخ به این سوال که آیا اینتر قادر به پیروزی در این بازی هست، گفت: " اولا آنها باید برای ثبت کلین شیت تلاش کنند. بارسلونا ابهاماتی دارد چرا که مسی هنوز به طول کامل آماده نیست. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد و آیا او می تواند به میدان برود. اگر او نباشد من برای فوتبالی که می توانستیم ببینیم، ناراحت می شوم. اما از سوی دیگر نبود او برای اینتر خوب است چون او تمام چیزی است که بارسلونا دارد. متوقف کردن او غیرممکن است. باید امیدوار بود که امشب، شب او نباشد. اینتر در این فصل گل های بسیار کمی دریافت کرده است. همه به خوبی پشت توپ قرار می گیرندد و بازی برابر آنها کار دشواری به نظر می رسد. "

1070