دی یونگ: قدرت بارسلونا در غیاب مسی کمتر است

دی یونگ: قدرت بارسلونا در غیاب مسی کمتر است

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، معتقد است که این تیم در غیاب لیونل مسی که در چندین بازی به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نکرد، از قدرت کمتری برخوردار است. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در هفته اول رقابت های لالیگا دچار مصدومیت شد و نتوانست چند هفته تیمش را همراهی کند. پس از این اتفاق او در دیدار هفته اول مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان برابر دورتموند به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و در بازی بعدی این تیم در لالیگا نیز تیم خود را همراهی کرد اما تشدید مصدومیت باعث شد که والورده در استفاده از او ریسک نکند. گفته می شود که این بازیکن برای بازی امشب برابر اینتر در نیوکمپ در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آماده است. هافبک 22 ساله معتقد است که شرایط بدون حضور این بازیکن باری بارسلونا از همیشه پیچیده تر است. او در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت اظهار داشت: " جای خالی او برای ما مشخص است که طبیعی است چون او بهترین بازیکن دنیاست. حتی بدون او هم ما از کیفیت کافی برای پیروزی برخوردار هستیم. بارسلونا بدون مسی از قدرت کمتری برخوردار است اما ما همچنان تیم بسیار خوبی به حساب می آییم. ما در نیوکمپ بسیار قوی هستیم. تلاش می کنیم برابر اینتر پیروز شویم خصوصا چون در گروه سختی قرار داریم. "

این بازیکن همچنین درباره جایزه بهترین بازیکن فیفا که لیونل مسی ماه گذشته دریافت کرده بود، گفت: " فن دایک فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بازیکن و انسان بی نظیری است. اما مسی از نظر من بهترین است و شایستگی دریافت توپ طلا را نیز دارد. بازی با مسی آسان تر است چرا که همه چیز را ساده می کند. وقتی توپ را به شما می دهد این پیام نیز به شما می رسد که باید چه کار کنید. من سالهاست که بازی او را تماشا می کنم و روی آن تمرکز می کنم. "

1070