یواخیم لو: تر اشتگن مقابل آرژانتین به میدان می‌رود

یواخیم لو: تر اشتگن مقابل آرژانتین به میدان می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی – مارک آندره تر اشتگن فرصت درخشش برای آلمان مقابل آرژانتین را خواهد یافت. او البته همچنان دروازه‌بان دوم آلمان پس از مانوئل نویر محسوب می‌شود.

بسیاری بر این باورند که تر اشتگن باید جای نویر افت‌کرده را بگیرد. اما زمانی که نویر آماده باشد، یواخیم لو به دروازه‌بان 27ساله بارسلونا بازی نمی‌دهد. به این ترتیب او تنها 22 بازی ملی در کارنامه دارد، در حالی که تعداد بازی‌های ملی نویر 90 دیدار است.

تیم لو قرار است در دورتموند در دیداری دوستانه به مصاف آرژانتین برود و سپس در تالین مقابل استونی در مرحله مقدماتی یورو 2020 بازی کند. لو گفت: «من و آندریاس کوپکه (مربی دروازه‌بان‌های آلمان) تصمیم گرفتمی که مارک در دورتموند بازی کند و مانو در تالین. ما با هر دو بازیکن در این باره صحبت کرده‌ایم. من بارها گفته‌ام که مانوئل نویر کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک ما در جام ملت‌های اروپا است، مگر آن که اتفاق خارق‌العاده‌ای روی بدهد.»

لو مقابل آرژانتین بازیکنانی مانند لروی سانه، آنتونیو رودیگر، لئون گورتزکا، نیکو شولتز، یولیان دراکسلر، تیلو کرر و کوین تراپ را ندارد. آرژانتین هم لیونل مسی، سرخیو آگوئرو و آنخل دی‌ماریا را در اختیار نخواهد داشت.

8444