واکنش هم‌تیمی سردار آزمون به حرف و حدیث ها در مورد مصدومیتش

واکنش هم‌تیمی سردار آزمون به حرف و حدیث ها در مورد مصدومیتش

سایت رسمی فوتبالی - مالکوم در ماه آگوست با 40 میلیون یورو از بارسلونا به زنیت پیوست. هواداران تیم روس انتظارات زیادی از وی داشتند چرا که او به یکی از گران ترین خریدهای تاریخ لیگ روسیه تبدیل شد اما شروع بازیکن برزیلی چندان آسان نبوده است.

به گزارش فوتبالی، مالکوم در ماه آگوست دو بازی برای زنیت مقابل کراسنودار و دینامو مسکو داشت. او مجموعا 64 دقیقه برای تیم جدیدش بازی کرده که آخرین حضورش به 55 روز پیش برمی گردد. بازیکن برزیلی مصدوم شده هر چند که شایعات زیادی در موردش ایجاد شده است و برخی مدعی بودند که او در اعتراض به شعارهای نژادپرستانه بازی نمی کند و ماجرای مصدومیتش صوری است.

سمک، سرمربی زنیت پیش از بازی مقابل بنفیکا گفته بود که مالکوم آماهد بازی کردن نیست. حالا خود این بازیکن تصمیم گرفت که به اخبار واکنش نشان بدهد و در مورد مصدومیتش توضیح بدهد:"مصدومیت خیلی مشکل و سختی دارم. به نظر می رسد که یک یا دو روز احساس درد دارم و بعدش درد تمام می شود. اما وقتی که با کمی نیروی بیشتر شوت می زنم، دوباره احساس درد پیدا می کنم. باید تمرینات بدنسازی زیادی انجام بدهم تا قدرت پایم بیشتر شود."

بازیکن برزیلی خطاب به هواداران تیمش گفت:" هواداران زنیت نگران نباشند. مراحل درمان سریع پیش خواهد رفت و به سریع ترین شکل ممکن برمی کردم تا هواداران را خوشحال کنم. انگیزه های زیادی برای موفقیت در روسیه دارم. وقتی برگردم بیشترین تلاش خود را خواهم داشت. می خواهم با زنیت در چمپیونزلیگ بازی کنم."