اتفاقی نادر در بوندسلیگا: پنج تیم با امتیازی برابر درصدر!

اتفاقی نادر در بوندسلیگا: پنج تیم با امتیازی برابر درصدر!

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ امروز اگرچه در دیدار با هوفنهایم مغلوب این تیم شد، اما همچنان صدرجدول بوندس لیگا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رقبا دراختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، نکته جالب توجهی که دراین میان دیده می شود، این است که در حال حاضر 5 تیم با امتیازی برابر و فقط با تفاضل گلهای مختلف در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند و هر 5 تیم، 14 امتیازی هستند که این اتفاقی کم نظیر است.

بایرن مونیخ امروز با وجودی که با نتیجه 2-1 مغلوب هوفنهایم شد، اما در صدر جدول باقی ماند. فرایبورگ سورپرایز این فصل بوندس لیگا هم با 14 امتیاز در رده دوم جدول است. آنها در بازی خانگی شان با نتیجه 2-2 مقابل دورتموند متوقف شدند. لایپزیک که هفته گذشته صدر جدول را از دست داد، تیم سوم جدول است. آنها با تساوی 1-1 مقابل بایرلورکوزن متوقف شدند و 14 امتیاز مقابل نامشان می بینند. 

درحال حاضر 8 تیم بالانشین جدول بوندس لیگا فقط 2 امتیاز با هم فاصله دارند. بایرن مونیخ، فرایبورگ، لایپزیک،شالکه و بایر لورکوزن همگی 14 امتیازی هستند؛ بوروسیا مونشن گلادباخ 13 امتیازی و در رده ششم است.و دورتموند و وولفسبورگ با 12 امتیاز رده های بعدی را در اختیار دارند.

6363