وقتی همسر سولاری، دزدان منزلشان را ناکام گذاشت

وقتی همسر سولاری، دزدان منزلشان را ناکام گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی-  اینطور به نظر می رسد که سرقت از منازل چهره های فوتبالی در اسپانیا همچنان ادامه دارد؛ در برخی موافق دزدان در پیاده سازی برنامه سرقتشان موفق می شوند و در برخی دیگر مواقع تلاشهایشان ناکام می ماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، سارقان معمولا با بهره بردن از غیبت چهره های فوتبالی و در زمان برگزاری بازیها و زمانی که مطمئن هستند که فردی در خانه نیست، دست به سرقت می زنند ولی این بار این همسر سانتیاگو سولاری سرمربی سابق رئال مادرید بود که دزدان را ناکام گذاشت.

این درحالی است که این روزها پلیس اسپانیا تدابیر ویژه ای را برای جلوگیری از سرقت از منزل چهره های فوتبالی، به ویژه در منطقه لامورالخای شهر مادرید در نظر گرفته است. محله ای که بسیاری از این سرقتها در آن منطقه انجام شده است.

جمعه گذشته عده ای سارق در نظر داشتند تا به سراغ منزل سانتیاگو سولاری، سرمربی سابق رئال مادرید در محله لامورالخا بروند. طبق گزارش دپورتس کواترو، اما تلاش دزدان در این سرقت ناکام مانده؛ چرا که سلیا اسپیراندلی همسر سولاری به موقع متوجه حضور سارقان شده و بدین ترتیب تلاش این سارقان در سرقت از منزل این سرمربی آرژانتینی ناکام مانده است. گویا همسر سولاری در آن زمان در آشپزخانه بوده و متوجه شده که فردی از طریق پنجره در حال وارد شدن به درون خانه است. او حسابی ترسیده و زنگ هشدار را به صدا درآورده و دزدان هم با فهمیدن اینکه اعضای منزل از حضورشان مطلع شده اند، سریعا از همان راهی که وارد شده بودند، فرار کردند.

سولاری هم بلافاصله بعد از این اتفاق خودش را از طبقه دوم خانه به طبقه اول رسانده تا ببیند که چه اتفاقی رخ داده ولی دزدان در آن زمان با سرعت تمام خانه او را ترک کرده بودند.

در هفته ها و ماه های اخیر سارقان به سراغ خانه های فوتبالیستها و چهره های فوتبالی متفاوتی در اسپانیا رفته اند و متد و شیوه خاصی را هم دنبال می کنند. آنها با پنهان شدن پشت درختهای داخل حیاط و باغ منازل، آرام آرام خود را به پنجره های خانه می رسانند و از طریق پنجره وارد خانه ها می شوند. اما این بار، همسر سولاری به موقع متوجه حضور دزدان شده و مانع از انجام سرقت از منزلشان شده است.

6363