والدس، بیخیال تمام مشکلات در جشن تولد دخترش

والدس، بیخیال تمام مشکلات در جشن تولد دخترش

پایگاه خبری فوتبالی- ویکتور والدس دروازه بان سابق بارسلونا این روزها در سمت سرمربی تیم جوانان آی بارسلونا مشغول مربیگری است و درحالی که کمتر از دو ماه پیش کارش در این پست را آغاز کرده، حالا روزهای پرتنشی را پشت سرمی گذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، شرایط به نحوی است که به احتمال زیاد والدس به زودی از سمتش استفعا خواهد داد و یا اخراج خواهد شد؛ او در روزهای اخیر با پاتریک کلایورت یکی از مسئولان باشگاه کاتالان جروبحث شدیدی داشت و حالا در آستانه ترک نیمکت مربیگری تیمش قرار دارد وقرار براین است که فردا با مدیران باشگاه بارسلونا جلسه ای داشته باشد و تکلیف آینده اش را روشن کند.

اما والدس اجازه نداده که شرایط سخت و پیچیده کاری اش، روزهای پایانی هفته را برای او و خانواده اش تلخ کند.او روز گذشته در جشن تولد شش سالگی دخترش، بنجامینا ورا حضور داشت و شاد و خوشحال تولد دخترش را جشن گرفت. یولاندا کاردونا، همسر کلمبیایی والدس تصاویری از این جشن تولد را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و این جشن، جشنی مجلل به نظر می رسد.

همسر والدس استوری های متعددی را از جشن در اینستاگرام قرار داد و در تعدادی از این تصاویر والدس لبخندزنان درکنار دخترش ژست گرفته است. این جشن خانوادگی باعث شد تا والدس برای چند ساعتی هم که شده از دغدغه های کاری اش فاصله بگیرد.

6363