ماجرای جر و بحث لوئیس سوارز با داور بازی چه بود؟

ماجرای جر و بحث لوئیس سوارز با داور بازی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای باشگاه بارسلونا یکی از بازیکنان پرحاشیه و جنجالی دنیای فوتبال است که در خیلی از بازیها، مسائل حاشیه ای متعددی را ایجاد می کند. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، دیدن سوارز در زمین چمن در حال جروبحث با بازیکنان حریف و یا داور مسابقه و یا زمین خوردنهای پرسروصدایش، اتفاقی عادی در دنیای فوتبال به نظر می رسد. این بار و در جریان بازی بارسلونا مقابل سویا، سوارز با متئو لائوز، داور بازی جرو بحثی طولانی داشت. در جریان این بازی که با برد بارسلونا به پایان رسید، دوربین های برنامه ال پارتیدازو د مووی استار، تصاویر بحث سوارز با داور را به وضوح ضبط کرده و صحبتهایی که بین آنها رد و بدل شده را لبخوانی کردند.

سوارز خطاب به داور: نمی توان حرف زد؟

در دقیقه 63 بازی بارسلونا مقابل سویا بود که سوارز بعد از زمین خوردن در محوطه جریمه سویا از داور کارت زرد گرفت. بعد از آن بود که این ستاره اروگوئه ای با پافشاری قصد داشت تا به داور بقبولاند که لیز خورده و متئو، داور مسابقه با زل زدن در چشمان سوارز به او گفت که به توضیح نیازی ندارد. سوارز خطاب به داور بازی گفت:« نمی توان حرف زد؟»و داور به او پاسخی داد که پاسخ او توسط دوربینها شکار نشد ولی سوارز با لبخندی طعنه آمیز به او نگاه کرد و این جر و بحث ادامه یافت.

لوئیس سوارز در حال بحث با داور بازی بارسلونا-سویا

داور بازی چند بار این جمله را تکرار کرد:« اشتباه نکن» و بدین ترتیب به سوارز یادآور شد که ادامه حضور و یا عدم حضورش در زمین به او بستگی زیادی دارد. و سوارز با لبخند طعنه آمیزش به داور گفت:« شما هم همینطور.» داور بازی بدون آنکه لحن صدایش را نرم تر کند، دو بار دیگر برای پایان دادن به این بحث، خطاب به سوارز گفت:« سعی کن اشتباه نکنی» و نهایتا این بحث به همینجا ختم شد.

 

6363