اریکسن: سخت‌ترین دورانم در تاتنهام است، شایعات اهمیتی ندارد

اریکسن: سخت‌ترین دورانم در تاتنهام است، شایعات اهمیتی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن مدعی شد که در حال گذراندن سخت‌ترین دوران خود در تاتنهام است اما باور دارد که شایعات مربوط به جدایی او تاثیری در این موضوع ندارد.
به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی دانمارک در فصل آخر قرارداد خود با تاتنهام قرار دارد و انتظار نمی رود که قرارداد خود را با این تیم تمدید کند و این بدین معناست که او می تواند از ژانویه ۲۰۲۰ با تیم‌های غیر انگلیسی مذاکره کند. او در طول تابستان گذشته به تیم هایی چون رئال مادرید، یوونتوس و پاریسن ژرمن لینک شد اما در نهایت به حضور خود در تاتنهام ادامه داد. تاتنهام فصل خوبی را آغاز نکرد و پس از شکست تحقیرآمیز ۲ - ۷ برابر بایرن مونیخ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در لیگ برتر نیز با سه گل برابر برایتون شکست خورد تا شرایطی بحرانی را تجربه کند.
کریستین اریکسن در گفتگو با روزنامه دانمارکی اظهار داشت: " بدون شک این سخت ترین دوران من در تاتنهام است. اولین سالی که به تاتنهام آمدم کمی بالا و پایین داشتم اما پوچتینو در سال ۲۰۱۴ آمد و داستان موفقیت ما آغاز شد. حالا انتظارات از ما کاملا متفاوت است. همه انتظار دارند که ما هر بازی پیروز باشیم و احساس هواداران نیز همین است. باید تمام موارد منفی را دور نگه داریم. همه حرفه ای هستند و در تمام باشگاه صحبت هایی راجع به جدایی بازیکنان مطرح می شود. این موضوعی هیچ ارتباطی با نحوه عملکرد ما در تیم ندارد. اگر من به عنوان فوتبالیست تمام شایعات را به خودم بگیرم باید روی ابرها زندگی کنم. اما من می دانم که این گفته ها درست نیست. چیزهایی که می نویسند روی من تاثیری ندارد. "

۱۰۷۰