لایپزیک و ممنوعیت سفرهای هوایی: خرید در پاریس ممنوع!

لایپزیک و ممنوعیت سفرهای هوایی: خرید در پاریس ممنوع!

پایگاه خبری فوتبالی- مقامات باشگاه لایپزیک آلمان قوانین جدیدی را برای بازیکنان این تیم طراحی کرده اند که به گفته آنها، با اعمال این قوانین، سطح استرس و خستگی بازیکنان این باشگاه آلمانی کاهش خواهد یافت. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، مقامات لایپزیک پروازها و سفرهای هوایی بازیکنان را ممنوع کرده اند؛ البته این ممنوعیت دروقفه برگزاری بازیهای ملی اعمال نخواهد شد. این قوانین داخلی باشگاه است که طی آن بازیکنان این باشگاه آلمانی اجازه پرواز کردن در روزهای تعطیل را نخواهند داشت.این تصمیم توسط مدیران ورزشی باشگاه اتخاذ شده است و بدین ترتیب آنها قصد دارند تا میزان استرس و خستگی بازیکنان تیم را تا حد امکان کاهش دهند.

طبق گزارش منتشره در اشپورت بیلد، مارکوس کروسچه، مدیر ورزشی این باشگاه آلمانی دراین رابطه اعلام کرده که این اصلا خوب نیست که  در روزهایی که اعضای کادرفنی برای استراحت کردن بازیکنان، تمرینات تیم را تعطیل می کنند تا آنها توانشان را بازیابی کنند، بازیکنان به سفر بروند. او دراین باره گفته:« ما اصلا دوست نداریم که بازیکنانمان در روزهای تعطیلی تمرینات و یک روز استراحت در یک هفته معمول پرواز کنند. این باعث استراحت و خستگی خواهد شد. سعی می کنیم که بازیکنان دریابند که روزهای تعطیلی برای تفریح کردن است و نه فرصتی برای سفر به پاریس یا نیوریوک برای انجام خریدهای روزمره زندگی.»

البته این قوانین دروقفه برگزاری بازیهای ملی صادق نخواهد بود. بدین ترتیب سران باشگاه لایپزیک تنها در شرایطی به بازیکنانشان اجازه پرواز می دهند که مقصد آنها کشورهای اطراف آلمان باشد؛ به عنوان مثال آفریقای جنوبی کشوری است که سران لایپزیک از نظر جغرافیایی آن را بسیار دور می دانند و به همین خاطر بازیکنانشان در طول فصل اجازه سفر به این کشور را نخواهند داشت.

6363