آلگری: انگلیسی‌ام انقدر خوب نیست که سرمربی یونایتد شوم

آلگری: انگلیسی‌ام انقدر خوب نیست که سرمربی یونایتد شوم

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری مدعی شده که زبان انگلیسی اش خیلی قوی نیست و بدین ترتیب شایعات مربوط به حضور روی نیمکت منچستریونایتد را تکذیب کرده است. 

به گزارش فوتبالی، با توجه به بدترین آغاز منچستریونایتد در رقابت های لیگ برتر انگلیس صحبت های بسیاری درباره احتمال جدایی اوله گونار سولشر از این تیم به گوش می رسد و مکس آلگری یکی از گزینه های اصلی جانشینی این مربی به حساب می آید. این مربی ایتالیایی که در حال حاضر و پس از جدایی از یووه هدایت تیم خاصی را بر عهده ندارد، مدعی شده که عدم تسلطش بر زبان انگلیسی شرایط کار در اولدترافورد را برای او سخت می کند. آلگری در سخنرانی خود برای مجمع مربیان فوتبال گفت: " من هنوز به اندازه کافی انگلیسی صحبت نمی کنم اما در حال یادگیری این زبان هستم. "

این مربی 52 ساله که در 5 سال حضور خود در یوونتوس قهرمانی رقابت های سری آ را به دست آورد و دو بار این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رساند، اظهار داشت: " دو راه برای این که یک مربی خوب باشیم، وجود دارد. این که مقتدر باشید و به اندازه کافی آزادی به بقیه بدهید. من دومی را ترجیح می دهم بنابراین بیشتر از این که صحبت کنم به حرف های سایرین گوش می کنم. به لطف این استراتژی من اطلاعات بیشتری از بیرون می گیرم که به خوبی دنیای من را تغییر می دهد. من همچنین درستی ایده های خودم را زیر سوال می برم و با خودم در این باره بحث می کنم. اگر فکر کنم که چیزی صددرصد خوب است، نگران می شوم و با مردمی که اطرافم هستند در این باره مشورت می کنم. " 

1070