هواپیمایی که شعار اعتراضی یونایتدی ها را به نمایش گذاشت

هواپیمایی که شعار اعتراضی یونایتدی ها را به نمایش گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران باشگاه منچستریونایتد در آستانه دیدار تیمشان مقابل لیورپول تدارکات ویژه ای را برای نمایش متفاوت و خاص اعتراضشان طراحی کردند. آنها یک هواپیما را به خدمت گرفتن تا در زمان برگزاری بازی این تیم مقابل لیورپول با پرواز بر فراز ورزشگاه  اولدترافورد، یک بنر اعتراضی بزرگ را به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، شعاری که برروی این بنر بزرگ نوشته شده و توسط هواپیما به نمایش درآمد، اعتراض نسبت به عملکرد اد وودوارد، یکی از مدیران ارشد شیاطین سرخ است..

البته این اولین باری نیست که هواداران یونایتد اینگونه اعتراضشان را ابراز می کنند.در سال 2014 هم هواداران شیاطین سرخ اعتراضشان نسبت به دیوید مویس، سرمربی تیم را به شیوه مشابهی ابراز کرده بودند. هواداران این تیم همچنان براین باور هستند که صحبتها و انتقادات آنها توسط مدیران باشگاه شنیده نمی شود.

برروی این بنر، این شعار به چشم می خورد: «وود وارد برو بیرون»

این هواداران معترض در عین حال بیانیه ای را هم منتشر کرده اند و طی آن اعلام کرده اند که وود وارد و سیاستهای غلط او را دلیل اصلی افت چشمگیر یونایتد می دانند و معتقدند که تصمیمات اشتباه وودوارد باعث شده که یونایتد حالا تنها 2 امتیاز تا منطقه سقوط جدول لیگ برتر فاصله داشته باشد.

6363