مدیرعامل شاهین بوشهر: تا ۴۸ ساعت آینده سرمربی شاهین انتخاب می‌شود

مدیرعامل شاهین بوشهر: تا ۴۸ ساعت آینده سرمربی شاهین انتخاب می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی-سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: در جلسه هیئت مدیره در مورد انتخاب مربی تصمیم‌گیری نشد ولی تا ۴۸ ساعت آینده سرمربی را انتخاب می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، سعید مسیگر در گفت‌وگویی، در مورد آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر اظهار داشت: به عنوان مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر انتخاب شدم و از بین مرزبان و دست نشان یکی را طی روز‌های آینده به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنم. در نهایت من پیشنهاد خود را به هیئت مدیره اعلام می‌کنم و آنها سرمربی را معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: به دلیل بازی با تیم پرسپولیس نمی‌خواهیم تمرکز بازیکنان را بهم بزنیم. از این رو برای انتخاب سرمربی زمان مشخص نمی‌کنیم، ولی ظرف ۴۸ ساعت آینده سرمربی را اعلام می‌کنیم. از این رو در بازی پیش رو با همان کادر قبلی به کارمان ادامه می‌دهیم و از بازی بعد سرمربی به تیم اضافه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهرکه شب گذشته حکم دائمی مدیرعاملی این باشگاه را دریافت کرد در مورد انتقال امتیاز این تیم به جهانیان تصریح کرد: فعلا که خبری از آنها نیست. ما شرایط خود را ارسال کردیم و آنها جوابی ندادند. در این مدت فرصتی برای پیگیری این موضوع نداشتم و شاید در آینده پیگیری کنم.

7655