خط و نشان سپاهانی‌ها برای آسیا/ استیلی میهمان نقش‌جهان

خط و نشان سپاهانی‌ها برای آسیا/ استیلی میهمان نقش‌جهان

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران سپاهان به مناسبت دوم آبان روز سپاهان علاوه بر طرح ویژه‌ای که در ورزشگاه به اجرا درآوردند، برای حضور در آسیا هم خط و نشان کشیدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، دیدار دو تیم سپاهان و سایپا درحالی در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 در ورزشگاه نقش‌جهان در حال پیگیری است که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

* هواداران سپاهان به مناسبت دوم آبان طراحی ویژه‌ای را در ضلع شمالی ورزشگاه تدارک دیده‌اند و در پرچمی نوشتند: آسیا آماده باش که طوفان زرد می‌آید.

* پیش از شروع مسابقه به مناسبت دوم آبان سالروز باشگاه سپاهان از سوی این باشگاه آتش‌بازی در جایگاه هواداران انجام شد.

* در غیاب مهدی کیانی که به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور ندارد و بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌کند، عزت پورقاز کاپیتان سپاهان در این مسابقه است.

* ولادیمیر کومان هم که در این مسابقه غایب هست، مسابقه را در کنار مهدی کیانی و از جایگاه ویژه تماشا می‌کند.

* علاوه بر امیر قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی که به  سوی نیمکت سایپا و ابراهیم صادقی رفتند، عزت‌ پورقاز هم با سبد گل از نیمکت حریف رخصت گرفت؛ همچنین سجاد شهباززاده هم به سمت نیمکت سایپا رفت.

* تیم سپاهان با بنری که به مناسبت 2 آبان روز سپاهان به زمین آمده بوده، متفاوت‌تر از سبک متداول عکس تیمی گرفت.

* هواداران سپاهان پیش از شروع مسابقه به رسم هر مسابقه سرمربی تیم‌شان را تشویق و در ادامه تیم فوتبال سپاهان را تشویق کردند.

* تمامی عکاسان ورزشی پشت دروازه تیم سایپا مستقر شدند.

* در دقیقه 4 هواداران سپاهان به مناسبت سومین سالگرد خداحافظی محرم نویدکیا، اسطوره این باشگاه را به صورت ویژه تشویق کردند و برای او شعرخوانی کردند.

* حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.

7413