اینیستا: بارسلونا این فصل به دلیل خریدهایش تیم بهتری شده است

اینیستا: بارسلونا این فصل به دلیل خریدهایش تیم بهتری شده است

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا باور دارد که بارسلونا این فصل به دلیل خریدهایی که داشته نسبت به فصل گذشته تیم بهتری شده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان دو خرید بزرگ داشت. آنها موفق شدند آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی، را از اتلتیکو مادرید و پس از چند فصل شایعه و کشمکش به خدمت بگیرند. از سوی دیگر آنها فرنکی دی یونگ را از تیم موفق آژاکس که فصل گذشته توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند، خریداری کنند تا جان تازه ای به خط حمله و خط میانی خود اضافه کنند. آندرس اینیستا در گفتگو با TYC اسپرت درباره شرایط باشگاه سابق خود گفت: " من به خوبی بازی های آنها را بررسی کرده ام. آنها به دلیل خریدهای جدید و بازیکنانی که به جمع آنها اضافه شده اند، نسبت به سال گذشته تیم بهتری هستند. اطمینان دارم که آنها بار دیگر برای قهرمانی در تمامی رقابت ها به میدان می روند و این کاری است که همیشه باید انجام شود. "

هافبک سابق تیم ملی اسپانیا که در حال حاضر در تیم ویسل کوبه ژاپن به میدان می رود، تاکید دارد که در حال حاضر تصمیمی برای بازنشستگی ندارد چرا که سطح لیگ ژاپن بسیار رقابتی است. او در این باره گفت: " این جا مکانی برای بازنشستگی نیست. هدف من این است که همچنان در بالاترین سطح بازی کنم. "

1070