نیم نگاه پرسپولیس به گادوین منشا

نیم نگاه پرسپولیس به گادوین منشا

پایگاه خبری فوتبالی- امکان بازگشت گادوین منشا به پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که نامش برای پیوستن به پرسپولیس در نیم فصل مطرح شده است، گادوین منشاست.

بازیکنی که دوران نسبتا خوبی در پرسپولیس داشت اما برانکو ایوانکوویچ او را کنار گذاشت تا بودمیر کروات را جانشین وی کند. هر چند که پرسپولیس از این جابه‌جایی نه تنها سود فنی نبرد بلکه 350 هزار یورو هم محکوم به پرداخت پول به بودیمیر شد.

منشا در ابتدای این فصل راهی عجمان امارات شد اما قبل از آغاز فصل با مصدومیت شدید مواجه شد تا حدی که دو ماهی دور از میادین بود. 

عجمان در این مدت برای منشا جانشین آورد و عملکرد او نیز خوب بود. منشا 10 روزی است که به تمرینات گروهی عجمان برگشته و  منتظر فرصت بازی کردن است.

باشگاه پرسپولیس پول چندانی برای جذب بازیکن خارجی ندارد  و در صورت موافقت کالدرون بعید نیست منشا را جذب کند. از این جهت که قیمت منشا چندان بالا نیست و حسن دیگری که او دارد با همبازیانش مخصوصا علی علیپور هماهنگ بوده و تجربه انجام بازی‌ها خوب در آسیا را دارد. مخصوصا  دو بازی پرسپولیس در یک  چهارم نهایی و نیمه نهایی مقابل الدحیل و السد که نقش مهمی در فینالیست شدن سرخپوشان داشت.

انصاری‌فرد هم شخصا  منشا را قبول دارد و نظرش روی او مثبت  و بعید نیست در صورت نامساعد بودن شرایط مالی باشگاهش منشا را دوباره به پرسپولیس برگرداند.

7655