ایکاردی و سوژه کردن نیمار: ملافه خانه ات رو پوشیدی؟

ایکاردی و سوژه کردن نیمار: ملافه خانه ات رو پوشیدی؟

پایگاه خبری فوتبالی- زمانی که مائورو ایکاردی به صورت قرضی از اینترمیلان به پاری سن ژرمن پیوست خیلی ها تردید داشتند که شخصیت پرحاشیه و جنجالی ایکاردی برای تیم پاریسی دردسرساز شود و حتی خیلی ها نگران آن بودند که مشکلاتی میان این ستاره آرژآنتینی و دیگر ستاره های پرحاشیه پاری سن ژرمن از جمله نیمار به وجود بیاید. اما ایکاردی خیلی سریع از در دوستی با نیمار وارد شده و حالا آنها حسابی با هم شوخی می کنند.

به گزارش فوتبالی، اینطور به نظر می رسد که ایکاردی خیلی سریع در پاری سن ژرمن جا افتاده و دوستان جدیدی پیدا کرده و در زمین چمن هم بازیهای خوبی را برای تیم پاریسی به نمایش می گذارد و در هفت دیداری که در لیگ یک و لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم برگزار کرده، به 7 گل رسیده وبه طور میانگین هر 67 دقیقه برای پاریسی ها گلزنی کرده است.

نیمار بالباسی عجیب در تونل رختکن پاری سن ژرمن

حالا در اینستاگرام هم مثال خوبی را از ارتباط خوب و صمیمانه ایکاردی با نیمار شاهد هستیم. پس از آنکه نیمار تصویری از خودش را در اینستاگرام منتشر کرده، ایکاردی با دوست جدیدش شوخی کرده است. در این عکس که در تونل رختکن پاری سن ژرمن گرفته شده، نیمار را با لباسی عجیب می بینیم.و ایکاردی در کامنتی زیر این عکس نوشته:« ملافه خانه ات را آوردی؟ عجب.» و نیمار هم در پاسخ به این کامنت نوشته:« هوا سرد بود برادر.. 2 گل فوق العاده زدی ستاره.» و اشاره نیمار به دو گلی بود که ایکاردی در بازی پاری سن ژرمن مقابل المپیک مارسی به ثمر رساند.

6363