بونوچی: تا ساری را در یووه ندیدم، باورم نمی شد که به اینجا می آید

بونوچی: تا ساری را در یووه ندیدم، باورم نمی شد که به اینجا می آید

پایگاه خبری فوتبالی- لئوناردو بونوچی ستاره ایتالیایی باشگاه یوونتوس در گفتگویی بلند بالا با روزنامه لاستامپا به تمجید از متیاس دلیخت هم تیمی جدیدش پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، بونوچی در مورد مصاف تیمش مقابل تورینو که روز شنبه برگزار خواهد شد نیز اظهارنظر کرده و نظرش را درمورد یوونتوس ساری هم ابراز کرده است.

بونوچی درمورد دربی پیش روی شهر تورین گفته:« بازی بسیار سختی خواهد بود و مطمئنم که کاملا برابر و شانه به شانه دنبال خواهد شد. این بازی یک بازی متفاوت است. در خیابان هواداران تورینو مرا متوقف می کنند چون پسرم طرفدار تورینو است.» این بازیکن باتجربه درمورد حضور مائوریتسیو ساری روی نیمکت مربیگری بینکونری گفت:« تا روزی که ساری را اینجا در یوونتوس ندیدم، باور نمی کردم که او به اینجا می آید. ما می خواهیم که امسال سالی تاریخی را با او رقم بزنیم.»

بونوچس براین باور است که تغییرات زیادی درآینده در خط دفاعی یووه شاهد خواهیم بود و دراین باره گفت:« ما به کمی زمان نیاز داریم. درطول این مدت گلهایی دریافت کردیم که میشد از آنها اجتناب کرد.» و در نهایت در تمجید از متیاس دلیخت به دفاع از او در مقابل انتقادات وارده پرداخت و گفت:« همه ما چنین شرایطی را پشت سرگذاشته ایم. من به دلیخت گفته ام که آرامشش را حفظ کند. او یک مدافع آینده دار برای تیم ماست.»

 

 6363