اعتراض پرسپولیس به نحوه بلیت‌ فروشی اینترنتی

اعتراض پرسپولیس به نحوه بلیت‌ فروشی اینترنتی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به نحوه بلیت فروشی اینترنتی، خواهان تدوین قوانینی برای بلیت فروشی اینترنتی در ورزشگاه‌ها شد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اتفاقاتی که در اواخر فصل گذشته به ویژه در دیدار تراکتور برابر پیکان و دو دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی و نقش جهان اصفهان رخ داد، فدراسیون فوتبال و نهادهای مربوطه تاکید زیادی داشتند تا حداقل استانداردها در ورزشگاه‌ها رعایت شود و به همین خاطر لیگ با تعویق آغاز شد که البته این اقدام شایسته‌ای بود.

بلیت فروشی اینترنتی یکی از این الزامات بود که طبق قوانین باید در همه ورزشگاه‌ها بلیت تنها به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسید و بلیت کاغذی از دسترس به صورت کامل خارج شود.

این در حالی است که هنوز آیین نامه و قوانین درست و خاصی برای بلیت فروشی اینترنتی تدوین نشده است.

باشگاه پرسپولیس به طور جدی به این موضوع معترض است که چرا بلیت فروشی در بازی‌های این تیم، چند ساعت پیش از شروع مسابقه خاتمه می‌یابد ولی برای برخی از تیم‌ها حتی در جریان شروع مسابقه هم بلیت فروشی ادامه دارد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تدوین مقررات برای بلیت فروشی شده است تا حق تیمی در این باره تضعییع نشود و به همین خاطر به نحوه بلیت فروشی اینترنتی معترض شدند.

7655