بالاخره اتفاق افتاد: مسی- گریزمان و دمبله در کنار هم!

بالاخره اتفاق افتاد: مسی- گریزمان و دمبله در کنار هم!

پایگاه خبری فوتبالی- در ابتدای رقابتهای این فصل کاملا واضح و مشخص بود که مثلث طلایی بارسلونا در خط حمله از لیونل مسی- لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان تشکیل خواهد شد.  البته با این وجود مدتها طول کشید تا بتوانیم این سه بازیکن را درکنار هم و در ترکیب تیم کاتالان ببینیم و دلیل تاخیر در این اتفاق هم مصدومیت لیونل مسی و لوئیس سوارز در اوایل فصل بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در آن شرایط نام عثمان دمبله هم به جمع مصدومان بارسایی ها اضافه شد تا ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسا مجبور شود تا به سراغ جوانان نوظهوری مثل آنسو فاتی و کارلس پرز، بازیکنان تیم پایه ای بارسا برود و البته آنها هم واقعا بازیهای خیره کننده ای را به اجرا گذاشتند.

در طول این مدت والورده مجبور شد تا از چندین مثلث تهاجمی متفاوت در ترکیب تیمش استفاده کند ولی تا به امروز هرگز از مثلثی که در بازی امشب مقابل اسلاویا پراگ به میدان فرستاد، بهره نبرده بود. امشب اولین باری بود که لیونل مسی، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله هر سه درکنار هم مثلث تهاجمی بارسا را تشکیل دادند و بعد از 14 بازی، والورده این سه بازیکن را درکنار هم درترکیب اصلی قرار داد و دلیل این اتفاق هم مصدومیت لوئیس سوارز بود.

این کمی عجیب است که این سه بازیکن تا به امروز درکنار هم درترکیب اصلی تیم قرار نگرفته بودند. خیلی ها امیدوار بودند که گریزمان و دمبله درکنار هم بتوانند حسابی خوش بدرخشند و با توجه به تجربه همکاری درتیم ملی فرانسه بتوانند خیلی سریع با هم تطبیق بیابند. اما تاکنون که اینگونه نبوده است.

در بازی بارسلونا مقابل اسلاویا پراگ هم مثلث تهاجمی بارسا نتوانست کاری از پیش ببرد وبازی تا دقیقه 70 بدون گل دنبال شد.

6363