ممانعت رئال مادرید از ورود نمادهای جنگ طلبانه هواداران گالاتاسرای به برنابئو

ممانعت رئال مادرید از ورود نمادهای جنگ طلبانه هواداران گالاتاسرای به برنابئو

سایت رسمی فوتبالی - پلیس مادرید سخت در تلاش است تا بازی رئال مادرید و گالاتاسرای بدون مشکل امنیتی چهارشنبه شب در ورزشگاه برنابئو برگزار شود.

به گزارش فوتبالی،  1200 هوادار ترکیه ای گالاتاسرای امشب در برنابئو حضور خواهند داشت که پلیس مادرید می خواهد به شدت مراقب خود باشد. یکی از نگرانی های رئال مادرید این است که برخی از هواداران گالاتاسرای با نمادهای جنگ علیه کردهای سوریه وارد زمین شوند. به همین خاطر پلیس مادرید همه نمادها را با دقت بررسی خواهد کرد و مانع از ورود نمادهای سیاسی به استادیوم می شود. از سویی دیگر پلیس مادرید نمی خواهد که هواداران گالاتاسرای مثل گذشته در سکوها آتش روشن کنند و به همین خاطر  تمامی ساندویچ ها با دقت مورد جستجو قرار می گیرد و کودکان نیز با دقت بیشتری مورد بازرسی بدنی قرار می گیرند.

300 مامور پلیس امروز به حالت آماده باش خواهند بود  و ماموران پلیس محلی، صلیب سرخ و 1100 نماینده حراست باشگاه رئال مادرید نیز در حالت آماده باش قرار خواهند داشت. برای بازی امشب پیش بینی می شود که 66 هزار هوادار رئال مادرید نیز به تماشای چهارمین بازی فصل رئال مادرید در چمپیونزلیگ بنشینند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

رئال مادرید در صورت پیروزی مقابل گالاتاسرای می تواند صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را تا حد زیادی نهایی کند.