مذاکره نماینده منچستر یونایتد با جانشین سولشر

مذاکره نماینده منچستر یونایتد با جانشین سولشر

سایت رسمی فوتبالی - منچستر یونایتد شرایط سختی را تجربه می کند. نتایج فصل این تیم بسیار ضعیف بوده و به همین خاطر اد وودوارد، نایب رئیس این تیم مذاکراتی را با گزینه های جانشینی سولشر آغاز کرده است. در حال حاضر یونایتد با سیزده امتیاز در رتبه دهم لیگ انگلیس قرار دارد که با تاتنهام، ولورهممپتون و وستهام هم امتیاز هستند.

به گزارش فوتبالی، نشریه آمریکایی "اتلتیک" گزارش داده است که اصلی ترین گزینه جانشینی سولشر در حال حاضر رالف رانگنیک سرمربی سابق لایپزیش است که این تیم را در فصل 16-2015 به بوندسلیگا رساند.

اد وودوارد نماینده ای را برای مذاکره با رانگنیک به آلمان فرستاده است و امیدوار است که بتواند این مربی را برای حضور در اولدترافورد راضی کند. رابطه یونایتد با دو باشگاه زیر نظر شرکت ردبول یعنی لایپزیش و سالزبورگ بسیار خوب است و به همین خاطر ا«ها امیدوارند که در آینده تیمو ورنر آلمانی و ارلینگ هالاند نروژی را هم به ترکیب تیمشان اضافه کنند تا بدین ترتیب پروژه ای برای آینده را با رانگنیک بسازند.

یونایتد با وجود نتایج ضعیف در لیگ برتر اگر امروز بتواند پارتیزان را شکست بدهد، صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی خواهد شد. شیاطین سرخ بعد از رفتن فرگوسن سالهاست که رنگ آرامش ندیده اند.