تیموری:‌ اداره کل ورزش تهران مخالف برگزاری انتخابات است

تیموری:‌ اداره کل ورزش تهران مخالف برگزاری انتخابات است

پایگاه خبری فوتبالی - دبیر هیأت فوتبال استان تهران گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مخالف برگزاری انتخابات در تاریخ 6 آذر است.

به گزارش فوتبالی، عباس تیموری  در مورد برگزاری انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران گفت: فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به ما اعلام کرد ششم آذر انتخابات هیأت فوتبال استان تهران برگزار شود و ما هم اعلام آمادگی خود را با این تاریخ انجام دادیم. با این حال جناب گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان با این تاریخ موافق نیست زیرا خواهان برگزاری انتخابات برخلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است. اما ما می‌خواهیم از اساسنامه دفاع کنیم.

وی افزود: آقای گل‌محمدی معتقد است برای برگزاری انتخابات هیأت فوتبال تهران باید یک سرپرست تعیین شود و مسئولان کنونی هیأت فوتبال نباید انتخابات هیأت فوتبال تهران را برگزار کنند. در حالیکه در اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ منعی برای برگزاری انتخابات توسط مسئولان کنونی هیأت فوتبال وجود ندارد. اما گل‌محمدی می‌گوید ما در رشته‌های دیگر هم برای برگزاری انتخابات هیأت‌های ورزشی سرپرست می‌گذاریم. این در حالی است که فوتبال اساسنامه‌ای مستقل دارد و هیأت فوتبال نیز می‌خواهد از این اساسنامه و قانون صیانت کند. 

دبیر هیأت فوتبال استان تهران تصریح کرد: به عقیده ما اساسنامه باید اجرا شود و اگر این اساسنامه هم ایرادی دارد باید در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال باید ایراد برطرف شود.

تیموری در مورد اینکه چه زمانی انتخابات هیأت فوتبال تهران برگزار خواهد شد، گفت: در این مورد باید تعاملی بین ریاست محترم فدراسیون فوتبال و معاون وزیر ورزش انجام شود. زیرا در حال حاضر گل‌محمدی حداقل در رسانه‌ها با برگزاری انتخابات هیأت فوتبال تهران به این صورت مخالفت کرده است. در حالیکه در فیفا هم ریاست فیفا انتخابات این فدراسیون بین‌المللی را برگزار می‌کند یا حتی در کشور خودمان رئیس جمهور وقت انتخابات ریاست جمهوری بعدی را برگزار می‌کند.