ادعای عجیب درباره رقم قرارداد کی‌روش استنلی؛ 340 هزار دلار

ادعای عجیب درباره رقم قرارداد کی‌روش استنلی؛ 340 هزار دلار

پایگاه خبری فوتبالی – مدیرعامل باشگاه سپاهان ادعای جالبی درباره رقم قرارداد مهاجم برزیلی این تیم دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران جنگ پرسپولیس و سپاهان بر سر هزینه‌های دو باشگاه بود و طرفین همدیگر را به بریز و بپاش زیاد متهم می کردند.

این وسط رقم قرارداد مهاجمان خارج دو تیم هم با هم قیاس شد که خروجی فوق‌العاده عجیبی داشت. در شرایطی که جونیور براندائو با پرسپولیس قراردادی 570 هزار دلاری بسته و عملکردی در حد فاجعه داشته، کی‌روش استنلی به عنوان یکی از خارجی‌های خوب شاغل در لیگ برتر، با قراردادی به مراتب کمتر از جونیور، قراردادش با سپاهان را تمدید کرده است.

این ادعا را مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح کرده تا این سوال به وجود آید که چطور بازیکنی که گفته می‌شود از تراکتورسازی پیشنهاد 900 هزار دلاری در ابتدای فصل داشته و برای ماندن در سپاهان، به اصفهانی‌ها رقمی بین 600 تا 800 هزار دلار پیشنهاد داده، با رقمی کمتر از 570 هزار دلار حاضر به تمدید قراردادش شده است.

اطلاعات سایت فوتبالی حاکی از آن است که مدیرعامل باشگاه سپاهان مدعی شده کی‌روش استنلی با قراردادی 340 هزار دلاری!( خود ما هم موقع شنیدن این رقم تعجب کردیم) قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده و حتی قرارداد این فصل او، 60 هزار دلار کمتر از رقم قرارداد فصل گذشته‌اش است.

گویا مسعود تابش اعلام آمادگی کرده که در صورت لزوم قرارداد این بازیکن را رسانه‌ای خواهد کرد. البته آن منبعی که این خبر را در اختیار ما قرار داد مدعی شده که تابش گفته این کار را زمانی انجام می‌دهد که پرسپولیس هم قرارداد بازیکنانش را رو کند.

1984