مورینیو زیر حرف خودش زد؛ دو بار گفته بود سرمربی تاتنهام نمی‌شود!

مورینیو زیر حرف خودش زد؛ دو بار گفته بود سرمربی تاتنهام نمی‌شود!

سایت رسمی فوتبالی - ژوزه مورینیو پرتغالی رسما کار خود را به عنوان سرمربی تاتنهام آغاز کرد اما پیش از این دو بار در سالهای 2007 و 2015 به صراحت گفته بود که هرگز سرمربی این تیم لندنی نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مربی پرتغالی پس از تجربه حضور در چلسی و منچستریونایتد حالا باید در سومین تیم انگلیسی هم فعالیت کند. مورینیو در سال 2007 و در زمانی که چلسی را ترک کرده بود، با پیشنهاد تاتنهام رد شد هر چند که خیلی سریع به آنها پاسخ مربی داد. این مربی در این باره که چرا این پیشنهاد را رد کرده بود، گفت:"تا دو سال دیگر نمی توانم در انگلیس کار کنم و ترجیح می دهم که در لیگی دیگر کار کنم."

در سال 2015 نیز مورینیو پیشنهاد تاتنهام را رد کرد. در آن زمان او از چلسی اخراج شده بود و هنوز هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفته بود. در آن زمان مورینیو ادعا کرد که به خاطر علاقه اش به چلسی و هوادارانش هرگز سرمربی تاتنهام نمی شود. او گفته بود:" نمی توانم سرمربی تاتنهام شوم چرا که چلسی و هوادارانش را خیلی دوست دارم."

به هر صورت حالا و پس از اخراج مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی، مورینیو که قریب به یک سال بدون تیم مانده بود، دوباره به مربیگری برگشت و روی نیمکت تاتنهام خواهد نشست.