موراتی: مورینیو بهترین انتخاب برای تاتنهام بود

موراتی: مورینیو بهترین انتخاب برای تاتنهام بود

پایگاه خبری فوتبالی – امروز اعلام شد که ژوزه مورینیو سرمربی سابق باشگاه های بزرگی مثل اینترمیلان، رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد به عنوان سرمربی جدید باشگاه تاتنهام هاتسپر انتخاب شده است.

به گزارش فوتبالی، در این میان، ماسیمو موراتی مدیر سابق باشگاه اینتر که در طول دوران مدیریتش در باشگاه نرآتزوری و در دوره مربیگری آقای خاص در این تیم، رابطه خیلی خوبی با این سرمربی پرتغالی داشت، در گفتگو با توتومرکاتو وب از تصمیم سران تاتنهام برای انتصاب مورینیو استقبال کرده است.

موراتی دراین رابطه گفته که تاتنهام، با استخدام مورینیو تصمیم درست و خوبی گرفته است. موراتی دراین رابطه گفت:«من برای مورینیو واقعا خوشحالم و برای تاتنهام هم همینطور. از نظر من مدیران تاتنهام با انتخاب مورینیو، تصمیم درستی گرفتند، البته باید بگویم که به نظرم پوچتینو هم مربی خوبی بود. مورینیو هر چیزی که برای موفقیت در تاتنهام نیاز است را داراست. احتمالا او به این خاطر مدتها از دنیای مربیگری دور بود که به دنبال پیشنهادی هیجان انگیز بوده است.»

موراتی ادامه داد:« حالا مورینیو در لندن است و هدایت تیم فینالیست لیگ قهرمانان را بر عهده دارد، تیمی که پرستیژ بالایی دارد. باید بگویم که همه هواداران اینتر رویای این را دارند که روزی دوباره مورینیو را بر روی نیمکت تیمشان ببینند. طبیعتا ما دوست داریم تا دوباره  مورینیو اینتر را هدایت کند. البته باید بگویم که آنتونیو کونته هم عملکرد فوق‌العاده ای را در قامت سرمربی اینتر دارد و در طول ماه های اخیر توانسته بهترین بازیهای ممکن را از بازیکنان تیم بگیرد.»

6363