لمپارد: مورینیو نباید می‌گفت که من با پیوستن به سیتی به چلسی پشت کردم

لمپارد: مورینیو نباید می‌گفت که من با پیوستن به سیتی به چلسی پشت کردم

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد معتقد است که مورینیو اشتباه کرده که گفته او با پیوستن به منچسترستیی در سال 214 به چلسی پشت کرده اما می گوید که حالا مشکلی نیز با مربی سابق خود ندارد. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو این هفته با پیوستن به تاتنهام تیتر یک تمامی خبرگزاری های ورزشی را به خود اختصاص داد. تاتنهام سال هاست که رقیب و همشهری چلسی است و مورینیو نیز به عنوان موفق ترین مربی تاریخ این باشگاه شناخته می شود. او در طول دوران حضور خود در استمفوردبریج مدعی شده بود که هرگز به تاتنهام نخواهد پیوست اما در نهایت این اتفاق رخ داد. او پیش از این نیز زمانی که لمپارد از چلسی جدا شده و به منچسترسیتی پیوست و با پیراهن این تیم به آبی پوشان لندنی گل زد نیز گفته بود که داستان عاشقانه او و چلسی به پایان رسیده است. 

لمپارد در گفتگو با خبرنگاران در زمین تمرین چلسی در این باره اظهار داشت: " باید بگویم که در آن زمان احساس خوبی نداشتم. این اتفاق دقیقا پس از بازی رخ داد و گاهی احساسات بازی می تواند روی نظرات یا مدل اظهار نظر تاثیر بگذارد. از نظر من این باشگاه و هواداران هستند که درباره داستان عاشقانه ما تصمیم می گیرند. حالا که من اینجا مربی باشگاه هستم همه چیز ثابت شده اما فکر می کنم حتی پیش از نیز بسیاری از مردم می دانستند من چه احساسی درباره چلسی دارم، همیشه داشتم و خواهم داشت. فکر می کنم این صحبت بیشتر احساسات پس از بازی بود. "

1070