تورینو 0- 3 اینترمیلان ؛ روزهای خوب نرآتزوری ادامه دارند

تورینو 0- 3 اینترمیلان ؛ روزهای خوب نرآتزوری ادامه دارند

پایگاه خبری فوتبالی- اینترمیلان در دیداری خارج از خانه با نتیجه 0-3 تورینو را شکست داد

به گزارش فوتبالی، این بازی از هفته سیزدهم سری آ ایتالیا از ساعت 23 و 15 دقیقه آغاز شد و طی آن اینتر میلان در ورزشگاه المپیک تورین به مصاف تورینو همشهری یوونتوس صدرنشین رفت و توانست تا با سه گل میزبانش را به زانو در بیاورد.

شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار در خانه تورینو چندان به مشکل نخوردند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بودند تا اینکه سرانجام در دقیقه 12 به گل رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس وسینو، لائوتارو مارتینز صاحب موقعیت شد و دروازه سیریگو را باز کرد.بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای بازی را در اختیار گرفت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 27 بود که تورینو سرانجام صاحب یک موقعیت خوب برای زدن گل تساوی شد اما واکنش عالی سمیر هاندانوویچ دروازه اینتر را نجات داد.

در حالی که بازیکنان تورینو سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این اینتر بود که در دقیقه 32 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که بیراگی با یک ارسال بلند به تیر دوم، دی فری را صاحب موقعیت کرد و ضربه سر این مدافع هلندی، برتری نرآتزوری را به دو گل افزایش داد.تیم میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقایق پایانی نیمه اول، تلاش زیادی برای کاهش اختلاف انجام دادند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور کرد و اینتری ها با برتری 2-0 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم اینتری ها شروع بهتری داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49 به گل سوم برسند اما واکنش خوب سیریگو، مانع از گلزنی لوکاکو شد؛ هرچند بعدا مشخص شد که ستاره بلژیکی اینتر در موقعیت آفساید قرار داشت.ولی تنها 6 دقیقه بعد، لوکاکو سرانجام توانست گل سوم اینتر را به نام خود ثبت کند. روی پاس مارسلو بروزوویچ بود که لوکاکو درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق از بین پاهای برمر، توانست دروازه تورینو را باز کند.در ادامه باز هم این بازیکنان تورینو بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما حتی تعویض های والتر ماتزاری هم نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند و در نهایت بازی با پیروزی 3-0 اینتری ها به پایان رسید.

با این برد، شاگردان کونته با اختلاف یک امتیازی نسبت به یوونتوس با 34 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارند و تورینو با 14 امتیاز دوازدهم است.