پیش‌بازی سپاهان - پیکان؛ اولین محک جدی قلعه‌نویی در جام حذفی

پیش‌بازی سپاهان - پیکان؛ اولین محک جدی قلعه‌نویی در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حسین فرکی موفق به کنار زدن تیم سابق خود از جام حذفی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، سپاهان که پس از هفته ها صدر جدول لیگ را از دست داد و جای خود را به شهر خودرو داد، در صدد است به مراحل بالای جام حذفی راه یابد.

جام مهم برای سپاهان:

امیر قلعه نویی که در دور نخست و دیدار مقابل خیبر خرم آبادِ دسته دویی، تقریبا ترکیب اصلی خود را روانه میدان کرد، نشان داد حساب ویژه ای روی جام حذفی باز کرده. سپاهان که در فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی، در دیداری جنجالی مقابل پرسپولیس شکست خورد، این فصل نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار میرود. 

پیکان در جاده صعود:

تیم پیکان پس از دو شکست پیاپی در هفته های ششم و هفتم مقابل نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس، در 3 بازی اخیر خود 2 برد و یک مساوی کسب کرد و نشان داد حریف دست و پا بسته ای برای تیم سپاهان نخواهد بود.

چهره های ویژه:

بازیکن های زیادی سابقه حضور در ترکیب دو تیم را دارند. مهدی امینی، علی حمودی و جلال الدین علی محمدی از جمله بازیکنان پیکان هستند که سابقه بازی با لباس زرد پوشان اصفهانی را در کارنامه دارند. اما مهم ترین چهره پیکان، حسین فرکی، سرمربی این تیم است که قهرمانی با سپاهان را نیز تجربه کرده.

در آن سو دروازه بان مطمئن این روزهای سپاهانی ها، محصول آکادمی پیکان است. پیام نیازمند با عملکرد خوب خود در این فصل رکورد تاریخ لیگ را در بسته نگه داشتن دروازه بهبود بخشید.

نتایج دور یک شانزدهم نهایی :

سپاهان در ورزشگاه تختی خرم آباد با نتیجه 3_0 از سد خیبر این شهر گذشت.

پیکان نیز با 4 گل شهدای رزکان کرج را شکست داد و پا به این مرحله گذاشت.

*سپاهان - پیکان تهران_ ساعت 16:50_ 5 آذر 98_ ورزشگاه نقش جهان اصفهان 

داور: حمید حاج ملک

کمک ها: هادی طوسی و عسگر محمدی