درگیری فرگوسن با نایب رئیس یونایتد در ورزشگاه

درگیری فرگوسن با نایب رئیس یونایتد در ورزشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها حال و روز منچستریونایتد خوب نیست و این را می توان در عملکرد تیم و نتایجی که توسط شاگردان سولشر کسب می شود به وضوح دریافت. روز یکشنبه منچستریونایتد در دیدارش مقابل شفیلد یونایتد به تساوی 3-3 رضایت داد تا این اوضاع نامساعد ادامه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان این بازی سرالکس فرگوسن سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ در جایگاه ویژه ورزشگاه برامال لین حضور داشت و دوربین های تلویزیونی تصاویری از جروبحث شدید او با یکی از نایب رئیس های باشگاه منچستریونایتد را به تصویر کشیدند.

گویا سرالکس فرگوسن در جریان برگزاری این بازی جروبحث تندی با اد وودوارد، نایب رئیس یونایتد داشت . رسانه های انگلیسی در گزارش هایشان به این نکته اشاره کردند که در جریان گفتگوی این دو نفر، ناگهان تن صدای سرالکس فرگوسن بالا رفت و با لحن تندی با اد وودوارد صحبت می کرد و به انتقاد از مدیریت ضعیف باشگاه می پرداخت. 

تصاویری از این جروبحث در رسانه های انگلیسی منتشر شده و دراین میانه هواداران یونایتد همگی طرف سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق و افسانه ای تیمشان را گرفته اند و اکثر دوستداران فوتبال هم به سرالکس حق داده اند. در این میان هزاران نظر در شبکه های اجتماعی دراین رابطه منتشر شده.. یکی از کاربران دراین رابطه نوشته:« وودوارد برو بیرون» و فرد دیگری نوشته:« قانون شماره یک باشگاه فوتبال: نباید سرالکس فرگوسن را ناامید کرد.»

کاربر دیگری نوشته:« جروبحث با سرالکس فرگوسن در زمین فوتبال و یا هرجای دیگر، کاملا اشتباه است.شانس برنده بودنت در این میانه حداقل است.» و در کامنت دیگری می خوانیم:« شما به من می گوئید که اد وودوارد این جسارت را داشته که برسر سرالکس فرگوسن داد بزند؟ از تیم من برو بیرون.»

این روزها یونایتد در یکی از بدترین لحظاتش در طول تاریخ باشگاه گرفتار شده است. آنها در حال حاضر با 20 امتیاز فاصله نسبت به لیورپول صدرنشین در رده نهم جدول لیگ برتر هستند.

6363