زلاتان ابراهیموویچ سهامدار باشگاه سوئدی هاماربی شد

زلاتان ابراهیموویچ سهامدار باشگاه سوئدی هاماربی شد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره فوتبال سوئد، بخشی از سهام یکی از باشگاه های لیگ این کشور به نام هاماربی را خریداری کرده است. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته مهاجم سابق منچستریونایتد تصویری از پیراهن باشگاه هاماربی که نام خودش روی آن نوشته شده بود در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد و همین موضوع باعث شد که بسیاری گمان کنند این بازیکن که در حال حاضر و پس از اتمام قراردادش با لس آنجلس گلکسی بازیکن آزاد به حساب می آید، قصد پیوستن به این تیم را دارد. اما امروز گروه سرگرمی و تفریحات آنشوتز، که مالک لس آنجلس گلکسی نیز هستند، اعلام کرد که نیمی از سهام خود در باشگاه هاماربی را به مهاجم سابق تیم ملی سوئد واگذار کرده اند. زلاتان در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: " هاماربی باشگاهی عالی با هوادارانی پر از اشتیاق است که در اسکلهم و سوئد مورد احترام بسیاری قرار دارد. من همیشه این باشگاه و هوادارانش را دوست داشتم و از نتایجی که در سال های اخیر به دست آورده لذت بردم. پیوستن به هاماربی و کمک به پیشرفت این تیم برای من جالب و هیجان انگیز است. "

زلاتان ابراهیموویچ همچنان یک بازیکن آزاد به حساب می آید و هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده اما بارها اعلام کرده که تصمیم دارد بار دیگر به فوتبال اروپا بازگردد.

1070