لوکاکو: تمام ورزشگاه علیه من شعار می‌دادند، یوفا باید وارد عمل شود

لوکاکو: تمام ورزشگاه علیه من شعار می‌دادند، یوفا باید وارد عمل شود

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، از یوفا خواست که علیه شعارهای نژادپرستانه واکنش نشان دهد و مدعی شد که در دیدار شب گذشته برابر اسلاویاپراگ تمام ورزشگاه این کار را انجام می دادند. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم اینتر و اسلاویاپراگ شب گذشته دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار کردند که این بازی با پیروزی 1 - 3 برای تیم ایتالیایی به پایان رسید. مهاجم بلژِکی از رفتاری که با او در پراگ شد راضی نبود و پس از این که گل دوم اینتر را به ثمر رساند این ناراحتی و نارضایتی را با اشاره کردن به هواداران حاضر در ورزشگاه نشان داد. هرچند این گل تایید نشد و کمک داور ویدیویی پنالتی به سود اسلاویا گرفت تا بازی 1 - 1 مساوی شود اما لوکاکو در دقایق پایانی موفق شد گل دوم را بار دیگر به ثمر برساند و پاس گل سوم این تیم را نیز ارسال کرد. 

مهاجم اینتر پس از بازی در گفتگو با اسپرت اینتراتیوو اظهار داشت: " آخرین بار وقتی با تیم ملی بودم این موضوع را گفتم. یوفا حالا باید کاری در این باره انجام دهد چون اتفاقاتی شبیه این در ورزشگاه ها کار درستی نیست. این اتفاق امروز دوبار برای من رخ داد و این رفتار مردم درست نیست. ما در سال 2019 هستیم و بازیکنان زیادی با ملیت های متفاوت در تیم های آنها بازی می کنند. وقتی مردم در ورزشگاه به من توهین می کنند الگوی خوبی برای کودکان نیستند. امیدوارم یوفا کاری در این باره انجام دهد چون وقتی لائوتارو مارتینز گلزنی کرد تمام ورزشگاه یک صدا شعار نژادپرستانه می دادند و این برای مردمی که فوتبال را می بینند، خوب نیست. "

1070