بیانی: گذر از پرسپولیس برای استقلال کافی نیست

بیانی: گذر از پرسپولیس برای استقلال کافی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: گذر از پرسپولیس پس از چهارسال برای هواداران استقلال کافی نیست و ما باید به سمت موفقیت های بیشتر قدم برداریم.

به گزارش فوتبالی، شاهرخ بیانی اظهار داشت: استرس و بار روانی که در ابتدای فصل نزد بازیکنان استقلال وجود داشت از بین رفته و آنها با انگیزه بالایی در زمین مسابقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: استراماچونی یک مربی کاربلد، با قدرت کاریزمای بالاست و در این مدت توانسته توانایی های فنی خود را به نمایش بگذارد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اینکه استقلال پس از چهار فصل بالاتر از پرسپولیس در جدول رده‌بندی قرار گرفت اتفاق خوبی است اما این کافی نیست و باید استقلال به سمت موفقیت بیشتر که همان قهرمانی در لیگ برتر است حرکت کند.

بیانی تصریح کرد: استقلال در بازی سخت مقابل تیم سخت‌کوش نساجی مازندران به برتری رسید و این برد حکایت از این دارد بازیکنان به پیروزی عادت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: استقلال از نظر روحی روانی در بهترین شرایط قرار دارد و با روحیه مناسب به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت که این تیم نیز مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگر استقلال بتواند سپاهان را شکست دهد گام بلندی را برای صدرنشینی در لیگ برتر برخواهد داشت که این موضوع دور از دسترس نیست.

9697