مربی مارسی: تصمیم رونالدو برای ترک بهترین تیم دنیا قابل تحسین بود

مربی مارسی: تصمیم رونالدو برای ترک بهترین تیم دنیا قابل تحسین بود

پایگاه خبری فوتبالی - آندره ویلاس بواش، سرمربی مارسی، معتقد است که تصمیم کریستیانو رونالدو برای جدایی از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس قابل تحسین بوده و این بازیکن باید برنده توپ طلا شود. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، ستاره بارسلونا، در صورت کسب توپ طلا در روز دوشنبه در پاریس می تواند رکورد 6 بار دریافت این جایزه را از آن خود کند و این در حالی است که ویرجیل فن دایک نیز یکی از اصلی ترین گزینه ها برای کسب توپ طلاست. نامزدی مسی در این جوایز برای قهرمانی بارسلونا در لالیگا علیرغم حذف آنها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به دست فن دایک و هم تیمی های اوست. لیورپول فصل گذشته با پیروزی برابر تاتنهام در فینال مادرید موفق شد جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. فن دایک همچنین به فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا نیز رسید اما در این بازی با تیم ملی هلند برابر پرتغال و کریستیانو رونالدو شکست خورد.

ویلاس بواش که هدایت مارسی را در اختیار دارد در مورد برنده توپ طلا گفت: " کار سختی است اما من پرتغالی است پس بنابراین بیشتر از رونالدو حمایت می کنم. کریستیانو با جدایی از بهترین تیم دنیا با بیشترین قهرمانی در جهان ریسک کرد. این چنین ریسک هایی باید مورد تحسین قرار بگیرد. بازی در ایتالیا و گلزنی در این لیگ سخت است. مسی هنوز در باشگاه خود باقی مانده است که باشگاهی بزرگی نیز هست. او می تواند شرایط را تغییر دهد. اما نظر من بیشتر روی کریستیانوست چون پرتغالی هستم. هر دوی آنها استثنایی هستند و انتخاب از بینشان کار درشواری است. توپ طلا به رقابتی بین این دو تبدیل شده است. آنها فرازمینی هستند. "

1070