والورده: درک نمی کنم که ویدال بخواهد با صحبتهایش تیم را تحت فشار بگذارد

والورده: درک نمی کنم که ویدال بخواهد با صحبتهایش تیم را تحت فشار بگذارد

پایگاه خبری فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسلونا در آستانه دیدار حساس و تماشایی تیمش مقابل اتلتیکومادرید در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، در اینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای والورده را مطالعه کنید:

*مصافهای اخیر با اتلتیکو در ورزشگاه واندا: در دوبازی اخیرمان مقابل اتلتیکو در ورزشگاه واندا، در ابتدا اتلتیکو پیش افتاد ولی ما توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. هر دو بازی با یک ساختار مشابه پیش رفت. ما بربازی تسلط داشتیم ولی آنها در ضدحملات به ما آسیب رساندند و ممکن است همین روند در بازی فردا هم دنبال شود. آنها خوب دفاع می کنند و منسجم هستند ولی زمانی که حمله می کنند، با بازیکنان زیادی رو به جلو می آیند و به ما آسیب می زنند. قطعا بازی جذابی خواهد بود.

*شرایط دمبله: من با دمبله صحبت کردم. او حالا در کمال آرامش است. بعد از بازی حسابی متاثر و درهم بود. نبود دمبله غیبت بزرگی برای تیم ماست. چون او بازیکن بزرگی است و حالا برای مدت زیادی از تیم دور خواهد بود. دمبله حالش خوب است و از نظر روحی شرایطش بهتر است؛ چون مدتها بود که خوب کار می کرد. شرایط او برای عادت کردن در بارسلونا کمی سخت پیش رفت ولی الان خوب تمرین می کند. ما روی بازیکنان تیم پایه ای مان حساب باز می کنیم؛ هرزمان که آنها را به تیم دعوت کرده ایم عملکرد خوبی داشته اند

*ویدال: ویدال فصل گذشته خیلی سریع در تیم ما جا افتاد. او از تیمی به جمع ما اضافه شد که قهرمان لیگ و جام حذفی شده بود؛ چند بازی برگزار کرد و در چند بازی ما هم غایب بود.. بازار باز نیست و حرف زیادی برای گفتن دراین رابطه نمی ماند. اصلا درک نمی کنم که ویدال بخواهد با صحبتهایش تیم را تحت فشار قرار دهد. به نظرم صحبتهایش، یک اظهارنظر شخصی بوده. باید ببینیم که در شروع بازار زمستانی اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

*بازی مقابل اتلتیکو: اتلتیکو با فشار زیادی که می آورد تیم را حسابی به دردسر می اندازد. ما در مصاف با اتلتیکو باید صبور باشیم و به دنبال فضاهایی برای نفوذ بمانیم و فضاهای خالی دفاعی مان را ببندیم. آنها خیلی می دوند و ما هم باید حسابی بدویم و نکات تکنیکی هم دراین بازی واقعا مهم است.بازی با اتلتیکو یکی از مهمترین بازیهای سال است و باید دراین بازی واقعاخوب کار کنیم. دراین فصل در بازیهای خارج از خانه نتوانسته ایم به نتایج خوبی برسیم ولی این بازی متفاوتی خواهد بود.

 *جایگاه بارسلونا درجدول: ما با توجه به تمام تلاشهایی که تا به امروز انجام داده ایم، دراین جایگاه هستیم. باید از اشتباهاتمان درس بگیریم ولی کارهای خوب زیادی انجام داده ایم. تا چند ساعت پیش صدرنشین لالیگا بودیم و به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپاهم رسیده ایم.

*توپ طلا: اخبار توپ طلا را دنبال نمی کنم؛ چون اخبار زیاد و طولانی ای دراین باره منتشر می شود. اگر قرار باشد توپ طلا به بهترین بازیکن برسد، باید این جایزه را به مسی بدهند.

*جایگزین بوسکتس درترکیب تیم: فردا مشخص خواهیم کرد که چه کسی جای بوسکتس قرار می گیرد. راکیتیچ و دی یونگ گزینه های ما هستند. فرانکی عادت دارد تا بیشتر رو به جلو حرکت کند.

 *حضور راکیتیچ درترکیب اصلی: همیشه احتمال حضور راکیتیچ در زمین وجود دارد. او بازیکنی مطمئن و متعادل است . این فصل کمتر بازی کرده؛ چون بازیکنان زیادی در پست او داریم ولی حضور او در زمین همیشه یکی از گزینه های ماست.

 

 6363