توخل: محال است نیمار، امباپه، ایکاردی و دی ماریا را همزمان در زمین ببینیم

توخل: محال است نیمار، امباپه، ایکاردی و دی ماریا را همزمان در زمین ببینیم

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در مورد دلایل غیبت نیمار مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی این اتفاق در شرایطی رخ داد که از چندین روز قبل شنیده می شد که نیمار کاملا از بند مصدومیت رهاشده ومی تواند مقابل رئال مادرید به میدان برود، اما در آخرین لحظات ، توخل نام نیمار را از فهرست  بازیکنان آماده تیمش حذف کرد و ستاره برزیلی یک دیدار مهم دیگر را نیز از دست داد. حالا توماس توخل در نشست خبری بازی مقابل موناکو، در مورد این دیدار و البته درخشش سارابیا مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

توماس توخل در رابطه با غیبت نیمار در بازی با رئال مادریدگفت:« هفته قبل و پیش از دیدار با رئال مادرید نیمار کمی مشکل داشت و ما در مورد او ریسک نکردیم. در این شرایط ما می توانیم شرایط بهتر کنترل کنیم. فکر می کنم نیمار امروز بدون هیچ مشکلی با ما تمرین کرد. نیمار در حال حاضر در اردوی تیم است و او می تواند مقابل موناکو بازی کند.»

توخل در ادامه درمورد عملکرد سارابیا در ترکیب تیمش نیز صحبت کرد و گفت:«اعطای نقشی به سارابیا مانند روزهای حضور او در سویا دشوار است. در سویا او در پستی کمی شبیه به آنخل دی ماریا، نیمار یا کیلیان امباپه بازی می کرد. سارابیا یک بازیکن کلیدی و مسئولیت پذیر در زمین است و می تواند هر فصل 50 یا 60 بازی انجام دهد، اما حالا او نقش دیگری دارد.سارابیا باید با سبک بازی ما تطبیق یابد، اما او بازیکنی قابل اعماد و مسئولیت پذیر در زمین بوده و وجود او در زمین برای پاری سن ژرمن اهمیت زیادی دارد. من از اینکه سارابیا موفق به گلزنی مقابل رئال مادرید شد بسیار خوشحالم، زیرا او با تمام توان در تمرینات حاضر می شود.»

 توحل در ادامه گفت:« من اطمینان دارم که غیرممکن است بتوان نیمار، امباپه، ایکاردی و دی ماریا را همزمان در زمین داشت. شایدحتی بعضی ها سراغ مارکینیوش و مارکو وراتی را هم بگیرند.»


 

6363