حسین‌پور: زلاتان پل‌های پشت سرش را با بمب هسته‌ای نابود کرد

حسین‌پور: زلاتان پل‌های پشت سرش را با بمب هسته‌ای نابود کرد

پایگاه خبری فوتبالی – حدود یک ماه پیش بود که مجسمه زلاتان ایبراهیموویچ در کنار ورزشگاه مالمو رونمایی شد. این مجسمه 3.5 متر طول دارد و وزنش 500 کیلو است. صدها نفر در مراسم رونمایی این مجسمه حضور یافتند. 

اما مدت زیادی طول نکشید که طرفداران مالمو از دست زلاتان به خشم آمدند. آنها روی مجسمه پارچه کشیدند، روی دیوار خانه او در استکهلم نوشتند: «یهودا»، و خود زلاتان هم به پلیس اعلام کرد که در شبکه‌های اجتماعی به او توهین کرده‌اند.

حالا کاوه حسین‌پور، نایب‌رییس اتحادیه طرفداران مالمو می‌گوید: «زلاتان پل‌های پشت سرش در مالمو را با بمب هسته‌ای ویران کرده است. او در حال حاضر در این‌جا رادیواکتیو است. طرفداران اوضاع را خیلی جدی گرفته‌اند.»

ماجرا از این قرار است که زلاتان 25 درصد سهام باشگاه هاماربی را خریداری کرده است. حسین‌پور گفت: «وقتی این خبر را شنیدم، تصور کردم دروغ سیزده است. اما وقتی او گفت که هاماربی بیشترین پتانسیل را دارد تا تبدیل به بزرگ‌ترین تیم اسکاندیناوی شود، فشار خون طرفداران مالمو بالا رفت.

او گفت که طرفداران مالمو همیشه عاشقش خواهند بود و این کارش را درک خواهند کرد. این نشان می‌دهد که او چقدر دور از واقعیت است. اما زلاتان همین است؛ او هر کاری که بخواهد انجام می‌دهد.»

8444