جنگ بر سر کریس رونالدو؛ حمله یوونتوس به رئال مادرید

جنگ بر سر کریس رونالدو؛ حمله یوونتوس به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلوسپورت چاپ ایتالیا روی جلد امروز خود تصویری از کریس رونالدو را منتشر کرده و تیتر زده:« جنگ بر سر رونالدو: حمله یوونتوس به رئال.»

به گزارش فوتبالی، صحبتهای جورجو کیه لینی یکی از مهره های ارزشمند و قدیمی یووه در مورد کریس رونالدو و ناکامی او در کسب توپ طلای سال 2019 در ایتالیا بازتاب گسترده ای داشته. کیه لینی معتقد است که رئالی ها نخواستند که کریس امسال به توپ طلا برسد، به این خاطر که رئال مادرید را ترک کرده و به یووه پیوسته.

فصل گذشته هم یکی دیگر از بازیکنان رئال، یعنی لوکا مودریچ توپ طلا را مال خود کرده بود ولی کیه لینی معتقد است که در سال گذشته و بعد از قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018، توپ طلا می بایست به یک بازیکن فرانسوی می رسیده:« پوگبا یا گریزمان سال گذشته مورد سرقت قرار گرفتند.» و بدین ترتیب نسبت به این موضوع واکنش نشان داده.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یووه هم در صحبتهایی گفته که کریس رونالدو شایسته فتح توپ طلا بوده. صحبتهای او همراه با اظهارنظرهای کیه لینی، دلیخت، کاتیا آوئیرو (خواهر رونالدو) و دیگر شخصیتهایی که راجع به این ماجرا اظهار نظر کرده اند، کافی بود تا رسانه های ایتالیایی براین باور باشند که جنگی بزرگ میان باشگاه هایی که کریس در کانون توجهات آنها بوده و هست، درگرفته است.

روزنامه گاتزتا دلوسپورت پنج سال اخیر این دو باشگاه را از نظر جامهای فتح شده و پولهای هزینه شده با هم مقایسه کرده و تاکید کرده که فلورنتینو پرز هنوز از جدایی کریس رونالدو و پیوستنش به یووه ناراحت است و هنوز نتوانسته جای خالی رونالدو را در تیمش پر کند و حالا نقص ها و نقاط ضعف رئال به وضوح مشخص است. آنها پیراهن شماره 7 رونالدو را به ماریانویی داده اند که عملا نقشی در بازیهای رئال ندارد و در تیم زیدان به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.

6363